کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل مکران

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق توسط دلاورمردان دریایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،سردار رضا شجاعی اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

درگیری اراذل با پلیس در کلانتری تهرانپارس

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از حضور دریابانان در محل، ۹ فروند شناور حامل سوخت و کالای قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کردند: دریابانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۳ فروند شناور لنج ۶فروند قایق و دستگیری ۳۷ نفر متهم، مقدار ۹۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل، را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کالاهای مکشوفه، خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف چوب قاچاق توسط دریابانان بندر چابهار

 سرهنگ علی حاجت‌پور فرمانده پایگاه دریابانی چابهار نیز اظهار داشت: ماموران پاسگاه «گواتر» حین گشت‌زنی در حوزه ماموریتی به یک دستگاه شناور  حامل چوب مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور مورد نظر ۳۰۰ عدد چوب قلیان ۶۰۰ کیلوگرم تنباکو قاچاق را کشف کنند. برابر با اعلام کارشناسان ارزش این محموله‌های قاچاق یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/‌

کد خبر: 1203378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =