روشن: خطیر هنوز ثابت نکرده پشتیبان استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود تمام گرفتاری و مشکلات، جواد نکونام با کادر خوبی که دارد مشکلات را در زمین و از نظر فنی حل کرده، اما مدیریت داخلی باشگاه نتوانسته ثابت کند که پشت تیم است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن درباره روند خوب تیم فوتبال استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت: در فصل ۸۵-۸۶ لیگ برتر، استقلال در ۷ دیدار ابتدایی ۶ پیروزی به دست آورد، اما در پایان فصل در رده چهارم جدول ایستاد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه جنجالی استقلال علیه پرسپولیس؛ برملایتان می‌کنیم!

الان خیلی زود است که قضاوت کنیم، باید همین طور ادامه بدهند و تیم روز به روز بهتر شود. امیدوارم استقلال روند پیروزی و رو به رشدش را حفظ کند.

هرچه تغییرات در تیم کم باشد نتایج بهتر خواهد شد

وی افزود: امسال همه تیم‌ها رقابت خیلی حساس و نزدیکی با یکدیگر دارند به گونه‌ای که هیچ تیم از پیش برنده یا بازنده نیست. ضمناً وقتی تغییرات در تیمی کمتر باشد نتایج بهتر خواهد بود، اما شرایط برای استقلال در این فصل هر روز متفاوت بوده است. می‌گویند یک روز پنجره باز است، یک روز پنجره بسته و بازیکن نمی‌توانند جذب کنند.

با ادامه مشکلات مدیریتی باید منتظر اتفاقات جدیدی در استقلال باشیم

کارشناس فوتبال در مورد اینکه هنوز مشکلات در تیم فوتبال استقلال به کلی حل نشده، خاطرنشان کرد: هم اکنون بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال زحمت می‌کشند و نتیجه هم گرفته‌اند. با وجود تمام گرفتاری و مشکلات، جواد نکونام با کادر خوبی که دارد مشکلات را در زمین و از نظر فنی حل کرده، اما مدیریت داخلی باشگاه نتوانسته ثابت کند که پشت تیم است. فرق زیادی بین افکار مدیریتی و فنی وجود دارد و باید منتظر گرفتاری و مشکلات دیگر در باشگاه استقلال باشیم.

روشن درباره ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: کار بزرگی صورت گرفت و باید بابت این همکاری و همدلی بین بازیکنان و کادر برای ثبت قرارداد بلتنکو تشکر کرد، اما به شرطی که این بازیکن در ترکیب استقلال جواب بدهد. در نیم ساعتی که بلانکو در دیدار با آلومینیوم بازی کرد؛ چیزی از او ندیدم که بگویم می‌ارزد. باید چند بازی برای استقلال انجام بدهد و خدا کند این بازیکن جواب بدهد.

استقلال با وجود بلانکو باز هم کمبود مهاجم دارد

وی درباره جذب یک مهاجم دیگر برای تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: هنوز استقلال بازیکن کم دارد و با آمدن بلانکو هم باید یک فوروارد دیگر جذب کنند. یک بازیکن که نمی‌تواند همه کارهای تهاجمی تیمش را انجام بدهد.

مرادمند زود از کوره در رفت و اخراجش درست بود

پیشکسوت فوتبال در مورد اخراج محمدحسین مرامند در بازی با آلومینیوم اراک، گفت: مرادمند اشتباه کرد و داور هم تصمیم درستی گرفت. برخی از بازیکنان زود رنج هستند و برای هر چیزی از کوره درمی‌روند. در دورانی که من فوتبال بازی می‌کردم، اگر اخطار می‌گرفتیم از سوی مربی جریمه می‌شدیم و اخراج می‌شدیم و خودشان ۲ بازی محروم‌مان می‌کردند. در این لحظلات باید بازیکن بداند با اخراج شدنش تیم لطمه می‌خورد. زمانی که داور سوت زد نباید بازیکنی اعتراض کند، چون اعتراض فایده‌ای ندارد. نکونام باید به این فکر باشد که موارد و مسائل داوری را به اعضای تیمش آموزش بدهد. هر چند ماه یک بار داوری را بیاورند تا با بازیکنان صحبت کند و تیم توجیه شود. آن‌ها باید بدانند که چگونه با داور برخورد کنند تا دیگر این اتفاقات در زمین رخ ندهد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1204291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =