نقشه راه دانشگاه آزاد در ۱۱ راهبرد کلان تدوین شده است

کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با آیین نامه ها و بخشنامه های فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی ویژه اعضای هیات علمی بدو خدمت و دستیاران آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با آیین نامه ها و بخشنامه های فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی ویژه اعضای هیات علمی بدو خدمت و دستیاران آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.علیرضا عزیزی در ابتدای این دوره ضمن قدردانی از حضور دستیاران آموزشی در این دوره آموزشی گفت:سند تحول وتعالی دانشگاه که توسط ریاست عالی و سازمان مرکزی دانشگاه تدوین شده ابلاغ شده نقشه راه هوشمندانه ای است که تمام واحدهای دانشگاه آزاداسلامی براساس آن و مطابق یازده راهبردکلان که برای دانشگاه آزاد اسلامی در 5 سال پیش رو تعیین شده فعالیت می نمایند.

بیشتر بخوانید:

۴ عضو هیات علمی واحد اراک در میان دانشمندان برتر جهانی

وی با اشاره به نیاز جامعه و اهمیت آموزش های کوتاه مدت کاربردی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به برگزاری دوره های کوتاه مدت معطوف نموده است و در این خصوص از همکاری دستیاران آموزشی و همه همکاران اداری و هیات علمی استقبال می کند.

ی افزود : کیفیت بخشی رشد علمی و کارآمدسازی نظام آموزشی و تلاش در جهت نزدیکی به مهارت های مورد نیاز بازارکار و انطباق حداکثری رشته های تحصیلی و محتواهای آموزشی با نیازهای آمایشی از راهبردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی در جهت راستای سند تحول و تعالی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی همان گونه که عمق بخشی و گسترش معنویت ، فرهنگ و اخلاق را مجدانه در دستورکار دارد با همت و کار مضاعف در جهت پایدارسازی اقتصادی و تقویت هم افزایی و فعالیت و فعالیت های شبکه ای و توسعه فعالیت های نوآورانه ،کارآفرینی با نقش آفرینی فعال در زیست بوم های محلی نوآوری و حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان منتسب به اهالی دانشگاه تلاش می نماید.

عزیزی در ادامه طرح دستیار آموزشی اقدامی هوشمندانه و دارای آثار و برکات ارزشمند برشمرد و گفت: این طرح زمینه ظهور و بروز خلاقیت و توانمندی دانشجویان دکتری و ایجاد بستر مشارکت هرچه بهتر این عزیزان در امور آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی دانشگاه را فراهم می سازد.

در ادامه این جلسه علی ماندگار معاون دانشجویی و فرهنگی مهندس جواد علیزاده مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان ، مجید ابریشمی مقدم معاون آموزشی و مهارتی حمید بهلولی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند پیرامون آیین نامه و بخشنامه های فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در ادامه این کارگاه شرکت کنندگان نظرات و ایده های خودشان را پیرامون مباحث مطرح شده توسط مسئولان دانشگاه بیان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =