آمریکا اصلی‌ترین پشتیبان رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان آمریکا را اصلی‌ترین پشتیبان رژیم صهیونیستی در جنایات و قتل عام مردم غزه دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محسن قربانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و گفت: امروز آمریکا اصلی ترین پشتیبان رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه برای تبیین شرایط منطقه گفت: استکبار جهانی و امپراطوری رسانه ای آن در وارونه جلوه دادن حقیقت ید طولایی دارد و این مسئله وظیفه فعالین عرصه رسانه را برای خنثی سازی این تلاش مذبوحانه دشمن بسیار با اهمیت تر می کند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد لرستان در ادامه حق محوری و رحمت گستری برای فعالیت در عرصه نشریات دانشجویی را مسئله ای مهم بر شمرد.

وی با بیان اینکه طاغوت ستیزی و دفاع از ارزش ها از دیگر مواردی است که فعالین عرصه دانشجویی باید در نظر بگیرند افزود: هر ملت و کشوری ارزش‌هایی دارند که باید حفظ شوند خصوصا در نظام مقدس ما که برای ارزش های به دست آمده آن بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم.

حجت الاسلام قربانی یکی از ترفندهای دشمن را وارونه جلوه دادن حقایق عنوان کرد و گفت: یکی از واضح ترین جلوه های وارونه دادن حقیقت را همین مسئله غزه و جبهه مقاومت شاهدیم که با وجود ده ها سال قتل و جنایت و اشغالگری توسط رژیم صهیونیستی در این منطقه، رسانه‌های دشمن به گونه ای رفتار می کنند که گویا ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تروریست هستند و اینگونه جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

در ادامه سعیده نیازی معاون فرهنگی، دانشجویی واحد خرم آباد در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی دانشجویان علاقمند به فعالیت در نشریات دانشجویی با اصول اولیه خبر نگاری و خبر نویسی است.

وی اضافه کرد: دوره های تکمیلی در خصوص یادداشت نویسی، گفتگوی خبری و گزارش نویسی نیز در نظر گرفته شده که در آینده برگزار خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =