دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در طرح امنیت محله محور پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۳۲ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از خوزستان، سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی کلانتری‌های درون شهری و پاسگاه‌ها در سطح شهرستان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد ۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول افزود: در این طرح و در اجرای حکم قضایی ماموران محل اختفای تعداد ۱۲ نفر از محکومان فراری را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این ماموریت، ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز ،۲۳۷متر کابل برق مسروقه ،۳ دستگاه دوچرخه سواری، ۴دستگاه دریل برقی همراه با یک دستگاه موتور جوش ،۶ عدد باتری خودرو و ۹ دستگاه گوشی اندروید را کشف و متهمان را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر سارق در این طرح بیان داشت؛ در این ارتباط ۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه اظهار داشت: اجرای طرح‌های امنیت محله محور به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =