دستگیری زوج سارق با نیم کیلو طلا در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان گفت: یک زوج سارق با نیم کیلو گرم طلای سرقتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز،سرهنگ مجید یگانه پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲ میلیون تومان پول، گوشی و دستگاه‌های خرید دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

زن و شوهر تبریزی همدیگر را به قتل رساندند

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی شیروان با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیروان افزود: روش سرقت این دو نفر اینگونه بود که این زوج به مراکز فروش اینترنتی از قبیل طلا و گوشی و تجهیزات لوازم خانگی را در سایت سفارش می‌دادند و با عنوان پرداخت در محل جنس‌ها را تحویل گرفته و نماینده شرکت را به مکانی نامعلوم می‌بردند و پس از کتک و تهدید به مرگ رها می‌کردند و متواری می‌شدند که با تلاش مامورین آگاهی مقدار ۵۱۳ گرم طلا و ۲۲ میلیون وجه نقد، دستگاه کارت خوان و گوشی موبایل سامسونگ کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد.

یگانه‌پور با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد و انتظار می‌رود تا مردم نیز ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای یام/

کد خبر: 1206357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =