دستگیری ۵۸ نفر به دلیل اختلال در شعب اخذ رای

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در روز انتخابات ۵۸ نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رأی، بازداشت شدند که البته اکثر آنها در پایان همان روز آزاد شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت ستادهای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی طی هفته گذشته پرداخت و گفت: قبل از انتخابات حدود ۶۰۰ نفر از افرادی که در فضای مجازی فعالیت خلاف قانون داشتند، به صورت حضوری و تلفنی، توجیه شدند؛ در روز هشتم تیر که روز انتخابات بود ۶۸۵ نفر به همین شکل ارشاد شدند؛ همچنین ۶ نفر که علی‌رغم تذکراتی که به آنها داده شده بود دست از رفتارهای مجرمانه‌شان برنداشته بودند، احضار شدند.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: شکایات انتخاباتی به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرند

وی در ادامه گفت: در روز برگزاری انتخابات نیز ۵۸ نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رأی و یا درگیری میان هواداران، بازداشت شدند که البته اکثر آنها در پایان همان روز نیز آزاد شدند.

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز در این جلسه از افتتاح ۹ پروژه استانی پزشکی قانونی در ۹ استان کشور همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند و پنج هزار و ۱۳۵ متر به فضای فیزیکی پزشکی قانونی اضافه شد.

کد خبر: 1235544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =