اگر فصل قبل VAR بود قطعا تیم قهرمان تغییر می‌کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همین VAR در فصل گذشته به طور کامل در اختیار لیگ برتر ایران بود قطعا جای قهرمان تغییر می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سعید مراغه‌چیان، درباره تمدید قرارداد نکونام با استقلال، اظهار داشت: نکونام فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و همه ما از او راضی هستیم، اما توقعی که از او داریم این است که حواشی و اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند و در سکوت کارش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

کنایه سنگین خداداد عزیزی به قلعه‌نویی

وی ادامه داد: عملکرد نکونام از نظر پیشکسوتان خوب بود و من هم به شخصه از او راضی هستم و امیدوارم فصل آینده با او قهرمان شویم. بزرگترین ضعفی که نکونام دارد این است که یک مربی خارجی را در کنار خود ندارد. کسی که ضعف‌های ریز و درشتی که در تیم وجود دارد را شناسایی و با دانش روز فوتبالی جهان آن را حل کند. بنظرم یک شخصیتی که کنار زمین حواشی را کنترل کند نیاز است، زیرا این موضوع در فصل گذشته نیز به چشم دیده شد.

اگر فصل قبل VAR بود قطعا تیم قهرمان تغییر می‌کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با ورود VAR به فوتبال ایران، تصریح کرد: کمک داور ویدئویی یکی از نیازهای اساسی فوتبال ایران است. اگر همین VAR در فصل گذشته به طور کامل در اختیار لیگ برتر ایران بود قطعا جای قهرمان تغییر می‌کرد. یکسری گل‌ها در حالی رد و بدل شد که اگر کمک داور ویدئویی بود یکسری از آن‌ها برمی‌گشت. آن‌ها از آوردن VAR وحشت دارند و برخی افراد که فوتبالی هم نیستند به واسطه فوتبال جیبشان را پر می‌کنند. هاشمی فردی است که می‌خواهد برای فوتبال ایران قدم مثبت بردارد و طی این مدت هم تلاش زیادی انجام داد. امیدوارم هر چه زودتر فوتبال ما نجات پیدا کند.

نباید برای جذب بازیکن زمان را از دست بدهیم

مراغه چیان با بیان اینکه باید روند جذب بازیکن را زودتر پیش بگیرند تا عقب نمانیم، عنوان کرد: اگر می‌خواهند بازیکن جذب کنند باید زودتر از این شروع کنند. کمتر از ۲ ماه تا شروع لیگ باقی مانده و اگر می‌خواهند بازیکن خارجی جذب کنند باید سریعا او را جذب کنند. تا بازیکن خارجی تست‌های خود را پشت سر بگذارد زمان زیادی خواهد رفت و همین باعث می‌شود که هماهنگی ابتدای فصل را از دست بدهد. ما در پست وینگر و مهاجم نوک و همینطور میانه میدان به یک بازیساز نیاز داریم. متوجه خرید بازیکن جدید و همینطور برخی گزینه‌ها شدم که امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشند و در حد نام استقلال بازی کنند.

۴ امتیاز مقابل ازبکستان از دست دادیم و به قطر در جام ملت‌ها باختیم

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه ما هنوز نتوانستیم تیم‌های گروهمان را در چند بازی گذشته ببریم، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به نفع ما پیش رفت و خدا رحم کرد که در گروه ژاپن قرار نگرفتیم. ۲ گروه دیگر آنقدر سخت است که اگر در آن‌ها قرار می‌گرفتیم قطعاً به یک مشکل بزرگ برمی‌خوردیم. گروه ایران در حالی که آسان است اما باید مراقب تیم‌هایی مثل ازبکستان و قطر باشیم. ما ۴ امتیاز را در مقدماتی مقابل ازبکستان از دست دادیم و مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا تن به شکست دادیم. باید از همان ابتدا محکم بازی کنیم و به عنوان سرگروه صعود کنیم. تیم‌های آسیایی آنقدر پیشرفت کرده‌اند که اگر آن‌ها را دست کم بگیریم قطعاً به مشکل جدی برخواهیم خورد. از این بین کره‌شمالی به نظرم اصلا جزو تیم نیست و شخصیت پیروزی مقابل ایران را نخواهد داشت. امارات هم که همواره امتیازات لازم را به ایران خواهد داد. در مجموع امیدوارم که از جوانان استفاده بیشتری ببرند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1235513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =