قتل شرور معروف شرق تهران با شمشیر

یکی از اشرار معروف شرق تهران در درگیری اوباش و اراذل منطقه با ضربات هولناک شمشیر و چاقو به قتل رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدتی قبل گزارش قتل مرد جوانی در یکی از بوستان‌های شمال پایتخت به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد و تیم جنایی راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان از ناحیه سر و گردن مورد اصابت جسمی برنده قرار گرفته و آثار دفاعی نیز روی بدن او دیده می‌شد. پس از شناسایی هویت مقتول، آنها دریافتند که وی در آن منطقه به شرارت معروف بوده است.

بیشتر بخوانید:

تصادف مگان با کامیون در سقز ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی از صحنه جرم دریافتند؛ ۲ نفر از اراذل و اوباش، با حالت غیرعادی، به پارک رفته و سپس با مقتول و برادرش درگیرشده‌اند و یکی از آنها با ضربات متعدد چاقو، مرد جوان را زده و متواری شده است.

با شناسایی هویت عاملان جنایت، کارآگاهان پس از مراقبت‌های شبانه‌روزی، عامل قتل و همدستش را در یک مخفیگاه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: متهم در خصوص انگیزه‌اش از جنایت مدعی شد شب واقعه به اتفاق دوستانش در محدوده میدان رسالت مشروبات الکلی و مواد مخدر روانگردان مصرف کرده، در همین حین یکی از دوستانش با او تماس گرفته و گفته مقتول با عربده‌کشی پارک را بهم ریخته، با نگهبان پارک درگیر شده و به او فحاشی کرده است.

وی ادامه داد: متهم نیز چون حالت عادی نداشته، به همراه دوستش با موتورسیکلت به پارک رفته، اما مقتول به محض مشاهده آنها با دو شمشیر به سمت او حمله کرده و با چند ضربه وی را زخمی کرده است او هم برای دفاع از خودش با وی درگیرشده و با شمشیر چند ضربه به او زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مقتول در این حین، به قصد فرار، سوار موتورسیکلت شده اما متهم بار دیگر از پشت چند ضربه دیگر به او زده و دوستش نیز او را گرفته، از موتورسیکلت پایین آورده، با چاقو ضربه‌ای به پشت وی زده و با هم از محل متواری شده‌اند.

سردار ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف صریح نسبت به ارتکاب جرم، به جرم قتل عمد به همراه پرونده تکمیلی به زندان منتقل شد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1211373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =