سردار تنگسیری: شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با بیان اینکه یک تحول و انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است، اظهار داشت: ‌شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه یک تحول و انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است، اظهار داشت: ‌شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار تنگسیری: بسیج دریایی اقیانوس را سازماندهی کردیم

وی ‌"سرعت بالاتر و توانمندی منحصربه‌فرد" را از دیگر ویژگی‌های این شناورها دانست و افزود: ‌این شناورهای ‌تماماً توسط متخصصان ایرانی در صنعت دفاعی و نیروی دریایی سپاه طراحی و ‌ساخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه موشک‌هایی که قرار است بر روی شناورهای سپاه نصب شوند مجهز به هوشمند مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک هستند، خاطرنشان کرد: این موشک‌ها بردافزایی شده چون فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری بر توجه به "استعداد، کمیت و کیفیت" این موشک‌ها تأکیدات فراوانی فرموده‌اند.

وی با بیان اینکه موشک‌هایی که قرار است بر روی این شناورها نصب شوند نیز با همکاری متخصصان صنعت دفاعی در وزارت دفاع‌ و ستاد نیروی دریایی سپاه ساخته شده است، گفت: این موشک‌ها بر روی شناورهای نیروی دریایی سپاه نصب شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناورهای با کلاس حاج قاسم سلیمانی که در رسانه ملی پخش شد همین کلاس به نام‌های شهید صیاد شیرازی، شهید حسن باقری و در آینده ان‌شاءالله شهید رئیس علی دلواری وارد سازمان نیروی دریایی سپاه می‌شود.

سردار تنگسیری بیان کرد: در برنامه اخیر نیز شناور ابومهدی المهندس وارد سازمان نیروی دریایی سپاه می‌شود که دشمن بداند هر چند این عزیزان از دست ما گرفت، اما آن اراده و روح بلند این شهیدان در مقابل دشمن ایستاده و قد علم کرده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال پروژه بسیار بزرگی در نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: این نیرو در طول سال ۳ تا ۴ الحاق خواهد داشت که توان نیروی دریایی سپاه را نشان خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حوزه پهپادی کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: این مهم رسانه‌ای نمی‌شود، دشمن همین گونه بسوزد بهتر است این کارها در حوزه بردافزایی، لود، باربری با موشک و در زیرسطحی هم‌ کارهای بزرگی صورت گرفته و دشمن نداند بهتر است.

سردار تنگسیری بیان کرد: امروز یک انقلاب بزرگی در زیرسطحی هوشمند در کشور دارد اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به رصد تحرکات دشمن در خلیج‌ فارس خاطرنشان کرد: در این راستا از طریق سامانه‌های زمینی، هوایی، سطحی و زیرسطحی، تحرکات دشمن در خلیج‌ فارس رصد می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از زمانی که ناوگروه هواپیمابر وارد منطقه شد لحظه‌به‌لحظه در رصد نیروی دریایی سپاه بود تا زمانی که خارج شد.

سردار تنگسیری عنوان کرد: اینها گاهی سه تا چهار فروند ناوهواپیمابر در خلیج فارس مستقر کردند ما تنها از یک چیز که خداوند است ترس داریم و هیچ هراس از این امکانات دشمن وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =