برگزاری نشست «یادآفتاب» ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد استان تهران

نشست «یادآفتاب» ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست «یادآفتاب» ویژه دانشجویان بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبری جدی مدیر اروپا و آمریکای معاونت بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و دکتر جلال درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

این نشست به منظور آشنایی دانشجویان غیر ایرانی با شخصیت، افکار، اندیشه‌ها، اهداف و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) توسط مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه آزاد اسلامی در حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم دکتر درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه به بیان شخصیت بی‌نظیر امام خمینی (ره) در جهان اسلام و معاصر پس از ائمه پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که میان فقه، فلسفه، عرفان و سیاست جمیع صفات مطلوب را داشتند و پایه‌های پوشالی نظام سکولار جهانی را به لرزه درآوردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبری جدی مدیر اروپا و آمریکای معاونت بین الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بیان اینکه امام راحل یک فیلسوف، فقیه، عارف و سیاستمدار بودند، اظهار کرد: ایشان با دست خالی و همت عالی توانست معادلات جهانی را بر هم زده، قلب‌های آزادگان جهان را تسخیر کرده و با مغناطیس و جاذبه کم نظیر خود نگاه امت‌ها و ملت‌ها را به سوی خود و انقلاب و ایران متوجه کرد.

وی ادامه داد: امام ساده زیست، بی آلایش و صادق بودند و به همین دلیل ارتباط محکم و عاطفی با نسل جوان برقرار کرده بودند و بسیاری از جوانان در آن زمان بر اساس سیره امام ، مسیر زندگی خود را انتخاب می کردند.

در پایان، دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از بیت استیجاری حضرت امام خمینی (ره) و همچنین نگارستان جماران بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =