سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد بجنورد منصوب شد

مسعود کریمی به عنوان سرپرست دانشکده مهارت وکارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد منصوب معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حکمی از سوی غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود کریمی به‌عنوان سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد بجنورد منصوب شد.

در حکم انتصاب کریمی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی و به پیشنهاد معاون آموزش و مهارت واحد به سمت سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد منصوب می شوید. امید است با توکل بر خداوند متعال و با رعایت اصول سختکوشی و انضباط کاری، دانشگاه را در تحقق ماموریت و چشمانداز آن یاری کنید.

مسعود کریمی عضو هیئت علمی تمام‌وقت گروه ریاضی واحد بجنورد دارای مدرک دکتری ریاضی از دانشگاه فردوسی مشهد و فوق دکتری ریاضی از کشور چین است.

مسعود کریمی انتشار 15 مقاله ISI و علمی پژوهشی، تالیف یک عنوان کتاب، سخنرانی در 5 کنفرانس بین المللی و داوری بیش از 10 عنوان مجله و نشریه بین المللی و عنوان پژوهشگر برتر استان و عضویت در انجمن ریاضی ایران را در کارنامه فعالیت های پژوهشی خود داد

سرپرست جدید دانشکده مهارت وکارآفرینی واحد بجنورد پیش‌ از این مسئولیت به‌عنوان مدیر گروه رشته ریاضی، مشاور فرهنگی و دانشجویی و به عنوان عضو شورای آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد همکاری داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در نامه ای جداگانه خطاب به سیدامیر گوهری رئیس سابق دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد بجنورد از زحمات وی در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1213746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =