قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات در شهرستان داراب راه اندازی شد

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی از راه اندازی قرارگاه انتخاباتی در شهرستان داراب با حضور دانشجویان و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا غلامی دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی اظهار کرد: حضور فعال نخبگان موثرترین عامل در انتخاب بهترین اشخاص برای ورود به مجلس وافزایش مشارکت در سطح ملی و استانی است.

بیشتر بخوانید:

مشکلی در تامین بودجه برنامه‌های انتخاباتی تشکل‌ها نداریم/ بلامانع بودن حضور نامزدها در دانشگاه آزاد

وی با اشاره به اهداف این قرارگاه گفت: ‌کارآمدی قوه مقننه و مجلس‌قانون گذار، منوط به انتخاب نمایندگانی اصلح و شایسته از سوی مردم است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که بستری فراهم‌ شود تا بهترین افراد، شناخته و ارزیابی شده و به مردم معرفی شوند و با این هدف قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات راه اندازی شده است.

غلامی افزود: نخبگان متعهد این وظیفه را دارند که در تمامی سطوح برای ایجاد این بستر تلاش کنند و عموم مردم را در انتخاب نمایندگانی در شأن مردم و در تراز انقلاب اسلامی یاری دهند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: هرچه این فعالیت دقیق تر، جامع تر و خالصانه تر باشد، به انتخاباتی پرشورتر ‌و برگزیدگانی موثرتر و مفیدتر منجر خواهد شد.

وی گفت: قرارگاه دانشجویی ویژه انتخابات، بنا بر وظیفه سیاسی، اجتماعی و انقلابی که بر عهده هر فرد و مجموعه دوستدار ایران اسلامی است امسال فعالیت خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اغاز کرده است و به زودی روند حرکتی خود را اعلام خواهد کرد.

غلامی با اشاره به برنامه های قرارگاه گفت: از برنامه های مهم این قرارگاه را می توان به سلسله نشست های تحلیلی بصیرتی گرای انقلاب، میزگردهای انتخاباتی، مناظرات بین نامزدهای انتخابات و ویژه برنامه خط دانشجو _ خط انقلاب اشاره کرد.

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی از دیگر مجموعه های خودجوش مردمی و دانشجویی نیز دعوت کرد که همدلانه و فعالانه به میدان بحث و گفتگو درباره این گزاره ها وارد شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =