دانش آموزان باید در ساحت مخصوص خود پرورش یابند

معاون دانشگاه آزاداسلامی هرمزگان در حوزه مدارس سما: ما باید در تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامل کنیم، تا دانش آموز را در ساحت مخصوص خود پرورش دهیم، تا در آینده دچار یاس و نا امیدی نشود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، اختتامیه دومین پویش ملی چله مهدوی ویژه مدارس سما در رشته‌های نقاشی، پادکست، انشا، عکاسی با موبایل، با موضوعات عاشقانه با امام زمان(عج)، دعای سلامتی امام زمان، جشن‌های خانگی و عمومی ولادت، فضا سازی مهدوی، اجتماعات مهدوی، عکس و فیلم سلفی مهدوی با المان‌های مهدوی در محیط کار فضای خانه و یا جشن‌ها و اجتماعات مهدوی برگزار و خوشبختانه حدود ۵۰۰ اثر به دبیر خانه همایش ارسال شد. در این پویش دانش آموزان پایه‌های سوم تا ششم ابتدایی و متوسطه اول و دوم شرکت کردند.
این مراسم با حضور، محمد حسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، اسماعیل پاکنژاد، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد، فضل الله صمیمی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در امور مدارس سما، دانش آموزان، کارکنان و آموزگاران در سالن اجتماعات برگزار، و از برگزیدگان این دوره تجلیل شد.

فضل الله صمیمی، ضمن عرض خوشامد گویی خدمت تمام مدعوین با بیان یک داستان، شناسایی استعدادهای دانش آموزان را لازم دانست و گفت: متاسفانه گاهی اوقات انتظار خانواده‌ها بر استعدادهای دانش آموزان منطبق نیست، و باعث می‌شود در آینده فرد دچار افسردگی و نا امیدی شود.
وی افزود: یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که انسان را در ابعاد مختلف پرورش دهیم و این وظیفه خطیر بر عهده معلمان عزیز است، و باید در تمام ساحت‌ها تامل کنیم تا دانش آموز را در ساحت مخصوص خود پرورش دهیم، تا در آینده به شور و نشاط لازم در زندگی دست یابد.
صمیمی با اشاره به پویش مهدوی عنوان کرد: در دومین پویش مهدویت ساحت‌ها با یکدیگر تلفیق شده است و آثار در قالب عبادی واخلاقی به نمایش گذاشته شده است.

دانش آموزان باید در ساحت مخصوص خود پرورش یابند
خبرنگار: نسیم اسپید
انتهای خبر/

کد خبر: 1230602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =