صعود ۸ تیم دانشگاه آزاد نجف آباد به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی

مسئول برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از صعود ۸ تیم برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد مستقل نجف آباد به مرحله کشوری رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، محمد سورانی، مسئول برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، پس از معرفی اولین رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی عنوان کرد: اولین دوره رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی امسال در ۶ محور برنامه ریزی و اجرا شد. دانشجویان از تمام کشور در این محورها ثبت نام خود را انجام دادند و این رویداد مجموعا میزبان ۸۰۰۰ تیم از سراسر کشور بود.

سورانی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این رویداد بیان کرد: مرحله‌ی ابتدایی این رویداد با حضور دانشگاه‌های آزاد، دولتی و علوم پزشکی برگزار شد که شامل محورهای سلامت، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و هنر بود. از ۸۰۰۰ تیمی که در مرحله‌ی ابتدایی ثبت نام کردند، در مرحله استانی ۵۵۰ تیم برگزیده شدند و به مرحله بعد راه یافتند.

وی ادامه داد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده در رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی در نهایت ۹۶ تیم به مرحله‌ی کشوری راه می‌یابند. مرحله‌ی نهایی این رقابت‌ها در نیمه‌ی اول مرداد ماه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد نجف آباد با اشاره به آمادگی بالای تیم‌ها در این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: در میان ۲۵ تیمی که از استان اصفهان به مرحله‌ی کشوری راه یافتند، ۸ تیم برگزیده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مستقل نجف آباد نیز حضور دارند. ترکیب تیم‌های شرکت‌ کننده در مرحله‌ی کشوری از دانشگاه آزاد نجف آباد به شرح، حور سلامت ۲ تیم، محور سیاسی ۲ تیم، محور فرهنگی یک تیم، محور اقتصادی یک تیم و محور هنر نیز یک تیم می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر در حال سپری کردن مراحل مجازی رویداد هستیم و خوشبختانه تا این لحظه همه‌ی تیم‌های واحد نجف آباد به مرحله‌ی کشوری سعود کرده‌اند.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1232379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =