اهتمام مدیران به اجرای مصوبه مولدسازی از ملاک‌های ارزیابی آنان است

استاندار مازندران، طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی را فرصتی در ایجاد زیرساخت مناسب و توسعه استان دانست و گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران اجرایی، اهتمام آنان به اجرای این طرح است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران روز شنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۳ جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت در استان مازندران به ریاست یوسف نوری، استاندار مازندران و با حضور سیداسماعیل هاشمی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، فرج‌الله فتح‌الله‌پور، رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران، محمد کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران، احمد توکلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر مسئولان استانی، برگزار شد.

یوسف نوری با تأکید بر اینکه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان، مجری واگذاری، فروش و مولدسازی اموال شناسایی شده و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و قراردادهای مشارکت و سرمایه‌گذاری است، گفت: در بحث شناسایی و تعیین تکلیف اموال از کسی اجازه نگیرید و نترسید؛ اگر کسی در راه رضای خدا کار کند، خدا ضامن اوست.

وی با بیان اینکه، اجرای طرح مولدسازی، فرصت بزرگی برای ایجاد تحول اقتصادی است، افزود: منابع اعتباری حاصل از این طرح برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف همان منطقه، هزینه خواهد شد.

استاندار مازندران ضمن اعلام ممنوعیت اجاره اموال در مولدسازی، ادامه داد: هر زمان اجرای پروژه‌های نیمه تمام به پایان رسید، اجاره اموال دولت، مانعی ندارد.

نوری تصریح کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اهتمام آنان به اجرای مصوبه مولدسازی و فروش اموال مازاد دولتی در مازندران است.

مقام عالی دولت در مازندران ضمن بیان برخی مشکلات استان، اضافه کرد: فرصت‌های بزرگی از راه مولدسازی اموال مازاد برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه پایدار ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید از کارهای کوچک صرف‌نظر کرد و رئیس جمهور شهید، دکتر سیدابراهیم رئیسی نیز در نهایت، در راه انجام کارهای بزرگ از تمام هستی و جان خود گذشت، گفت: اگر قرار باشد مولدسازی و تهاتر ضعیف پیش برود به سراغ خیرین و دستگاه‌های خدمت‌رسانی مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواهم رفت.

هاشمی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران با تأکید بر داشتن پتانسیل خیلی خوب در بحث مولدسازی و اموال مازاد دستگاه‌های دولتی گفت: تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی در بحث تهاتر با پیمانکاران فعال در این حوزه صورت گرفته است.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1232654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =