کنعانی: ملت فلسطین اثبات کرد که در مسیر دستیابی به حقوق کامل خود است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: فلسطین، امروز میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری اعم از دولت‌ها، ملت‌ها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی صبح روز یکشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان پویش رسانه‌ای ققنوس قلم با بیان اینکه در این میدان آزمون به ویژه در ۸ ماه گذشته هر کسی جوهره خود را در معرض دید جهانیان و قضاوت آنها قرار داده است، خاطرنشان کرد: در جریان این تحولات ملت فلسطین اثبات کرد که ملتی زنده، پایدار و مقاوم در مسیر دستیابی به حقوق کامل خود است.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: تحریم کالاها و شرکت‌های صهیونیستی بسیار مؤثر است

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت فلسطین اثبات کرد که برای تحقق حقوق کامل خود دارای مقاومتی اسطوره‌ای است، گفت: در واقع آنها نشان دادند که پویاتر و زنده‌تر از هر زمان دیگری هستند و تا زمانی که به حقوق کامل خود دست پیدا نکنند از پای نخواهند نشست و همه هزینه‌های آن را پرداخت خواهند کرد.

کنعانی در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین، ملتی سرافراز، سربلند و اسطوره‌ای در جهان است، ملتی است که سر تعظیم جهانیان را در برابر خود فرو آورده است و این ملت نشان داد که شایسته تکریم و احترام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =