طوفان‌الاقصی| شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران غزه

بمباران مرکز نوار غزه با ۱۲ شهید، حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به جنوب لبنان و هشدار آمریکا درباره پیامدهای تشدید جنگ با حزب الله و ادعای سنتکام در مورد انهدام پهپادها و شهپادهای یمن از مهمترین تحولات بامدادی روز ۲۵۶ طوفان‌الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه در دویست و پنجاه و ششمین روز از طوفان الاقصی، مناطقی در نوار غزه را بمباران کرد که در اردوگاه النصیرات، این حملات منجر به شهادت ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده‌ای شد.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی شد که چند پهپاد و شهپاد و رادار ارتش یمن را در تجاوز نظامی شبانه و بامدادی خود منهدم کرده است.

در سرزمین‌های اشغالی، اما تظاهرات ضدحکومتی و علیه نتانیاهو همچنان ادامه دارد و پلیس صهیونیست تعدادی را بازداشت کرده و طی درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس سه تن از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند.

مهمترین تحولات روز ۲۵۶ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت دو فلسطینی در مرکز غزه

رسانه های فلسطین گزارش داد که در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی دو تن از فلسطینیان در نزدیکی وادی غزه در مرکز نوار غزه شهید شده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

ادعای سنتکام در رهگیری پهپاد و شهپادهای یمن

فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا بامداد امروز سه شنبه مدعی شد که یک پهپاد ارتش یمن را بر فراز دریای سرخ رهگیری کرده است و این حادثه هیچ گونه ضرر مادی یا جانی نداشته است.

سنتکام همچنین مدعی شد که طی ساعات گذشته، در تجاوز نظامی خود به بخش‌هایی از یمن، چهار رادار ارتش یمن و یک شهپاد (شناور هدایت پذیر از راه دور) این کشور را در مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی منهدم کرده است.

شهادت ۱۰ فلسطینی در بمباران النصیرات

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه خانه‌ای را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

سه عملیات گردان‌های القسام علیه اشغالگران صهیونیست

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که آخرین ساعات شب گذشته، نیروهای اشغالگر صهیونیست را در جنوب منطقه تل السلطان واقع در شهر رفح با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین در هم کوبیده است.

مجاهدان گردان‌های القسام همچنین در عملیاتی دیگر دو تانک مرکاوای اسرائیلی را در همین منطقه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

القسام همچنین اعلام کرد نیروهای اشغالگر را در جنوب شرق و جنوب غرب محله تل السلطان با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

حملات توپخانه ای بامدادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز سه شنبه شهرک کفرشوبا و شهرک الخیام در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

سرکوب تظاهرات مخالفان نتانیاهو و زخمی شدن سه نفر

رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دستکم سه معترض صهیونیست در پی حمله نیروهای امنیتی به تجمع آنها در مقابل مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خبر دادند. این رسانه ها از بازداشت دستکم ۹ نفر از صهیونیستهای مخالف نتانیاهو خبر دادند.

هشدار فرستاده بایدن به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای جنگ با حزب الله

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فرستاده جوبایدن رئیس جمهور آمریکا به لبنان هشدار داده است که جنگ اسرائیل با حزب الله ممکن است منجر به واکنش همه جانبه ایران شود که اسرائیل قادر به دفع آن نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =