گنجی: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نداریم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از نبود محدودیت برای پرداخت وام‌ ودیعه مسکن در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از افزایش وام ودیعه مسکن برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خبر داد و گفت: پرداخت این وام امسال به صورت ۲۴ ساعته و ۱۲ ماهه شده است. به این معنا که مهلت ثبت درخواست برداشته شده و دانشجویان هر زمان که بخواهند، می‌توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن اقدام کنند.

گنجی ادامه داد: مبالغ جدید وام برای ساکنان شهر تهران ۲۰۰ میلیون تومان، شهرهای بزرگ ۱۵۰ میلیون تومان و شهرهای کوچک ۱۰۰ میلیون تومان شد.

بیشتر بخوانید:

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان ارشد در سال تحصیلی جدید + جدول

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وام دانشجویی ودیعه مسکن انتهای هر ماه به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود، گفت: علاوه بر آن؛ برای پرداخت وام ودیعه مسکن هیچ اولویت بندی وجود ندارد. یعنی هر دانشجویی که برای دریافت وام ثبت نام کند، وام به آن تعلق خواهد گرفت. البته اگر با کمبود منابع مواجه شویم، اقدام به اولویت بندی خواهیم کرد که این موضوع نیز بسیار بعید به نظر می‌رسد.

وی با تصریح بر اینکه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال گذشته به تمام متقاضیان وام ودیعه مسکن پرداخت کرده است، گفت: ما تلاش داریم تا این وام را به همه دانشجویان پرداخت کنیم.

گنجی با اشاره به اینکه در دو نیم سال تحصیلی گذشته یعنی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حدود هزار میلیارد وام دانشجویی به دانشجویان پرداخت شده است، گفت: اعتبار برام پرداخت این وام در سال تجصیلی جدید مشخص نشده است ولی هیچ محدودیتی برای پرداخت وجود ندارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تاریخ آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بیان کرد: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. در این جلسه تاریخ آغاز و پایان ثبت نام و میزان افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی آینده مشخص می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وام‌های دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به تمام متقاضیان پرداخت شده است و هیچ دانشجوی متقاضی بدون پرداختی نمانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =