خرید جدید استقلال بدون اطلاع نکونام!

باشگاه استقلال با ۲ بازیکن از کشور بوسنی قرارداد امضا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی در فصل بعدی رقابت‌ها آماده می‌کند که به احتمال زیاد طی روزهای آینده با رونمایی از گزینه‌های مدنظر نکونام، از اواخر هفته جاری تمرینات خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از ستاره‌های جدید استقلال/ توافق با چند بازیکن قطعی شد

این در حالی است که خبر حضور دو بازیکن بوسنیایی با کارنامه‌ای نامشخص و نسبتا ضعیف طی روزهای اخیر باعث شده تا استقلالی‌ها با یک شوک خبری مواجه شوند. در واقع ماجرای حضور یک گلر و یک وینگر بوسنیایی در جمع استقلالی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درخصوص بسته شدن قرارداد با این بازیکنان به‌خصوص دروازه‌بان خارجی درحالی‌که سیدحسین حسینی گلر این تیم همچنان یک فصل دیگر با استقلالی‌ها قرارداد دارد؛ باعث شده است این اقدام تا حد زیادی عجیب و دور از ذهن جلوه کند.

در این زمینه شنیده می‌شود در دورانی که تکلیف همکاری با نکونام با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار داشته این تصمیم از سوی مدیران این باشگاه گرفته شده، اما درحال‌حاضر و با حضور مجدد نکونام به جمع استقلالی‌ها به‌نظر می‌رسد تعامل نسبتا مناسبی بین این چهره با مدیران این باشگاه درخصوص جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی به‌وجود آمده و مطمئنا برای جذب نفرات بعدی مدیران باشگاه با دست فرمان نکونام حرکت خواهند کرد.

این در حالی است که درباره سرنوشت گلر بوسنیایی هم شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد با ماندگار شدن سیدحسین حسینی و خالدآبادی برای فصل بعد، این دروازه‌بان بوسنیایی به نام ودران کیوسفسکی احتمالا یا قراردادش را با این تیم فسخ کرده یا به‌صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر خواهد شد تا به این ترتیب یک سهمیه خارجی تیم صرف خرید یک گلر ذخیره نشود.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

کد خبر: 1235284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =