طوفان الاقصی| شهادت ۶ فلسطینی در بمباران جنوب غزه

شهادت شش نفر در حمله به جنوب غزه، وقوع حادثه دریایی در دریای سرخ، چهار عملیات گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان رژیم اسرائیل در نوار غزه از جمله تحولات مهم روز ۲۶۸ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه مناطقی مانند خانیونس، رفح و شهر غزه (واقع در شمال) بمباران کرد و برخی مناطق را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد که در اثر آن شش عضو یک خانواده در شهر رفح شهید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| صهیونیست‌ها شهرک‌ها را در کرانه باختری بیشتر می‌کنند

مهمترین تحولات روز ۲۶۸ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

وقوع حادثه دریایی در ساحل غربی یمن

خبرگزاری رویترز انگلیس به نقل از سازمان عملیات تجارت دریایی این کشور امروز یکشنبه از وقوع حادثه دریایی جدید در دریای سرخ نزدیکی سواحل غربی یمن خبر داد.

بنا به گزارش اولیه این سازمان، یک کشتی در ۱۳ مایل دریایی جنوب غربی شهر «المُخا» واقع در جنوب استان الحُدیده یمن هدف قرار گرفته است.

شهادت ۶ فلسطینی در نوار غزه

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌ای متعلق به خانواده‌ای «زعرب» در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، شش تن شهید شده‌اند.

۴ عملیات شهدای الاقصی علیه صهیونیست‌ها

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مجاهدانش طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ عملیات انجام دادند که در اثر درگیری شدید و هدف قرار دادن تجمعات خودروهای اشغالگر در محورهای جنگی نوار غزه، شماری از متجاوزین ارتش اسرائیل کشته و یا زخمی شده‌اند.

اذعان وب سایت نظامی اسرائیل به توان نظامی حزب الله

وب سایت اسرائیل دیفیتس که به مباحث تخصصی نظامی می‌پردازد در گزارشی نوشت که موفقیت ۹ ماهه حزب‌الله در برابر «اسرائیل» نشان‌دهنده شکست استراتژی اسرائیل است که ارتش در سال‌های اخیر علیه حزب الله راه‌اندازی کرده است.

وب سایت مذکور نوشت: واقعیت نشان می‌دهد که حزب‌الله توان نظامی خود را مستحکم کرده و علی‌رغم استراتژی رویارویی بین جنگ‌ها، جنگ فرسایشی را علیه «اسرائیل» به راه انداخته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1235356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =