باند کلاهبرداری تحت پوشش فروش خودروهای تصادفی خارجی منهدم شد

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: باند کلاهبرداری که با مانورهای متقلبانه خودروهای تصادفی را به عنوان اتومبیل لوکس با قیمت گزاف به شهروندان می فروختند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ضرغام آذین در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی بر مجرمان و تبهکاران و برخورد با سرشاخه های اصلی، رسیدگی پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری تحت پوشش خرید و فروش خودروهای خارجی تصادفی در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کشف ۲۲ فقره کلاهبرداری ۸ میلیارد در بجنورد

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و انجام تحقیقات گسترده پلیسی از شکات مشخص شد متهمان ضمن تشکیل باند، ابتدا نسبت به خرید خودروهای تصادفی خارجی با قیمت پایین اقدام کرده و پس از مانور متقلبانه خودروها را به عنوان اتومبیل لوکس، کم کار کرد، بی رنگ و بدون تصادف با قیمت گزاف به شهروندان می فروختند که ضمن خارج کردن خطوط ارتباطی، متواری می شوند.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان واقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیات های جداگانه هر سه نفر دستگیر شدند .

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: با انجام اقدمات فنی ۷۵ مورد از مالباختگان شناسایی که پس از هماهنگی قضائی نسبت به مواجهه حضوری با متهمان اقدام شد.

سرهنگ ضرغام خاطرنشان کرد: متهمان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند که تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر: 1235409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =