خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان بازسازی و تجهیز می‌شوند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بیشتر خوابگاه‌های دانشجویی در سال‌های گذشته بازسازی شده و حدود ۵ خوابگاه نیز در حال بازسازی است.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاریخ ثبت نام خوابگاه دانشجویی برای ترم تابستان اظهار کرد: تاریخ ثبت‌نام خوابگاه به دانشگاه‌ها واگذار شده است.

وی ادامه داد: هر دانشگاه با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. همچنین شهریه خوابگاه از دانشجویان گرفته می‌شود.

گنجی تصریح کرد: برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان استفاده غیر دانشجویی دارد. اختصاص این خوابگاه‌ها نیز به دانشگاه‌ها واگذار شده است‌.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشگاه‌ها با توجه به نوع خوابگاه شهریه و قیمت آن را مشخص می‌کنند. علت این موضوع این است که همکاران دانشگاهی از سراسر کشور بتوانند از این محل اسکان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان در حال بازسازی و تجهیز هستند، افزود: البته تعداد بازسازی خوابگاه زیاد نیست چراکه در سال‌های گذشته بسیاری از آنها مورد بازسازی قرار گرفته‌اند.

گنجی عنوان کرد: حدود ۵ خوابگاه دانشجویی متعلق به دانشگاه‌های تهران و شهرستان ها در حال بازسازی هستند تا دانشجویان در طول ترم تحصیلی به مشکل بر نخورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =