طوفان الاقصی| حمله هوایی رژیم اسرائیل به جنوب غزه

منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز درگیری شدیدی بین نیروهای اشغالگر و فلسطینیان در اردوگاه آوارگان بلاطه در شهر نابلس و طوباس واقع در شمال کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۲۷۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود را به این باریکه تشدید کرده است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شهرهای رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید

طوفان الاقصی| حملات توپخانه‌ای و هوایی به شهر غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد بیمارستان اروپایی غزه در این منطقه را تخلیه کنند، فلسطینیان مجبور شدند تجهیزات این بیمارستان، بیماران، مجروحان و آوارگان را به بیمارستان ناصر در غرب خان‌یونس منتقل کنند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز درگیری خشونت باری بین نیروهای اشغالگر و فلسطینیان در اردوگاه آوارگان بلاطه در شهر نابلس و طوباس واقع در شمال کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

مهمترین تحولات روز ۲۷۰ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

زخمی شدن ۴۴ نظامی اسرائیلی طی دو روز

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۴۴ نظامی این رژیم زخمی شدند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که ۱۴ نفر از این نظامیان در نوار غزه و بقیه در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی زخمی شدند.

درگیری‌های شدید با صهیونیست‌ها در طوباس

منابع فلسطینی از درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه طوباس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

تخلیه بیمارستان اروپایی غزه در خان یونس

بعد از تهدید رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر اینکه قصد حمله به شرق خان یونس را دارد، دستور داد بیمارستان اروپایی غزه در این منطقه را تخلیه کنند، فلسطینیان مجبور شدند تجهیزات این بیمارستان، بیماران، مجروحان و آوارگان را به بیمارستان ناصر در غرب خان‌یونس منتقل کنند.

درگیری شدید در شرق نابلس

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس یورش بردند. در پی یورش اشغالگران به این اردوگاه جوانان مقاومت فلسطین به مقابله با متجاوزان برخاستند، در نتیجه آن درگیری خشونت باری بین جوانان اردوگاه و اشغالگران به وقوع پیوست.

حمله هوایی رژیم اسرائیل به جنوب غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شهرهای رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =