۴.۵ میلیون نخ سیگار قاچاق از انباری در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف حدود ۴.۵ میلیون نخ سیگار و ۳۳ هزاربسته تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان فداییان اسلام شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی در دستورکار مأموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است.

بیشتر بخوانید:

مرگ تلخ کارگر چاه کن در اراک

وی با بیان اینکه مأموران متوجه شدند که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپو شده است، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضائی انجام و مأموران با حضور در محل اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: مأموران در جریان بازرسی انجام شده مشاهده کردند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع سیگار و تنباکوی خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و در واقع قاچاق است.

وی با بیان اینکه چهار میلیون و ۴۸۰ هزار نخ انواع سیگار و ۳۳ هزار و ۲۴۰ بسته ۵۰ گرمی تنباکو از محل کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =