بحران دفاعی سپاهان مقابل الشباب الاهلی

در حالی سپاهان باید تا ۲۸ روز دیگر مقابل الشباب الاهلی در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، صف‌آرایی کند که با بحران در خط دفاعی روبه‌روست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طبق تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ۱۶ مرداد ماه سال جاری، سپاهان در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان شباب الاهلی امارات است. در فاصله ۲۸ روز تا این دیدار، هنوز مورایس برای آغاز مراحل آماده‌سازی سپاهان به ایران بازنگشته است و زمان آغاز تمرینات طلایی‌پوشان مشخص نیست.

چالش دیگری هم در مسیر سرمربی پرتغالی و نماینده ایران در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا وجود دارد. در فصل ۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران و آسیا خشونت بازیکنان سپاهان در بازی‌های مختلف محرومیت‌هایی در پی داشت و با وجود پایان فصل گذشته، اثرات آن در فصل جاری هم ادامه دارد.

بر همین اساس هادی محمدی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به دلیل محرومیت مقابل شباب الاهلی غایب هستند. محمدی فصل گذشته در دیدار مرحله گروهی مقابل نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج شد و درگیری هم داخل زمین داشت که با حکم AFC، محرومیت چهار جلسه‌ای برای وی در نظر گرفته شد و یک جلسه از آن باقی مانده است. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان (در دیدارهای رفت و برگشت) با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند تا هر کدام محرومیت دو جلسه‌ای را تجربه کنند.

از سوی دیگر میلاد زکی‌پور و نورافکن فصل آینده در سپاهان حضور ندارند و رامین رضاییان که قرارداد همکاری‌اش دارای بند فسخ است، بی‌تمایل به جدایی نیست. با این اوصاف از جمع شش مدافع فصل گذشته سپاهان، حداقل پنج بازیکن قطعاً مقابل الشباب الاهلی غایب هستند. در این فرصت مورایس باید هر چه سریع‌تر با جذب بازیکنان جایگزین نبود آنها برای دیدار مهم پیش رو را جبران کند.

گفتنی است شباب الاهلی امارات که در روز دهم تیر ماه سال جاری، پائولو سوزای پرتغالی را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و اردوی پیش‌فصل در کشور اتریش را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =