کتاب «دو امام مجاهد» به چاپ پانزدهم رسید

چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد» که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ پیرامون وقایع صلح امام حسن (ع) و قیام امام حسین (ع) است راهی بازار نشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، همزمان با ماه محرم، چاپ پانزدهم کتاب «دو امام مجاهد» شامل شش گفتار از حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین (علیهماالسلام) روانه‌ی بازار نشر شد.

این کتاب که حاصل گردآوری و تدوین شش سخنرانی از رهبر معظم انقلاب در سالهای ۵۱ و ۵۲ شمسی‌ست، به وقایع پیرامون صلح امام حسن (ع) و قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌پردازد.

از نکات برجسته‌ی این کتاب می‌توان به رعایت دقیق نکات تاریخی و استنادات زیاد اشاره کرد. همچنین اشاره رهبر معظّم انقلاب در اویل دهه ۵۰ به مفهوم انقلاب و مبارزه با طاغوت از عمق بصیرت و زمانه‌شناسی ایشان حکایت دارد که در نهایت به سقوط حکومت پهلوی منجر شد.

این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شده و تاکنون، بالغ بر ۳۰ هزار نسخه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیّه‌ی این کتاب به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا به پایگاه اینترنتی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =