مدارس سعادت در ناحیه دو آموزش و پرورش یزد ایجاد می‌شود

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از موافقت اصولی با توسعه مدارس سعادت دخترانه و پسرانه سعادت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی یزد به منظور ارائه گزارش سالیانه مدارس سعادت یزد با دکتر رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

المدرسی در این دیدار که مدیران حقوقی مدارس سما استان یزد و مدیران مدارس سعادت نیز حضوریافتند؛ ابعاد کیفی مدارس سعادت یزد مبتنی بر شمسه رشد در گروه سنی مقطع راهنمایی برای دختران و پسران و فرآیندهای تربیتی طی شده در کنار توجه به اصول آموزشی و تعالی بخشی علمی دانش آموزان در سال گذشته را بیان کرد.

وی، توجه به مدارس سعادت یزد را خواستار شد و افزود: برنامه های پیش روی این مدارس مبتنی بر استخراج عوامل مؤثر بر تعلیم و تربیت بر اساس شمسه رشد دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی یزد خواهد بود.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، تأکید کرد: شمسه رشد با محوریت اساتید متخصص در حوزه تربیتی در سال‌های گذشته تهیه شد و اکنون قابل استفاده برای حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی در این دانشگاه است و نقش بسیار جدی و بی‌بدیلی را در اداره امور عرصه‌های تربیتی در مدارس سعادت یزد در سال گذشته داشته است.

المدرسی، ادامه داد: فرایند های تعلیم و تربیت بر مبنای شمسه رشد ساماندهی، جهت گیری و بهبود بخشی می شود و استقبال خانواده ها از این مهم بسیار ارزشمند و مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی، با تأکید بر اهداف کیفی و تعالی بخشی آموزشی و پرورشی دانش آموزان، اظهار داشت: مقطع راهنمایی مهم ترین مقطع در رابطه با هویت بخشی تربیتی نوجوان و اثربخش ترین مقطع در دختران و پسران نوجوان است.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، ادامه داد: اهداف و برنامه های مدارس سعادت یزد با استقبال مدیر کل آموزش و پرورش مواجه شد و وی گمشده تعلیم و تربیتی را در مجموعه سعادت دانست.

المدرسی یکی از مصوبات ازین نشست را توسعه مدارس دخترانه و پسرانه سعادت یزد علاوه بر ناحیه یک، در ناحیه دو بیان کرد و افزود: از سوی مدیر کل اموزش و پرورش توجه به شاخص های کیفی و تعالی بخشی آموزشی و تحصیلی دانش آموزان در این مدارس خواسته شد.

وی، اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی و همکاری همه دست اندرکاران، این بنای ارزشمند که با طراحی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جدیت مسئولین مرتبط در سازمان سما به ثمر نشسته است توفیقات بیشتری برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1236526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =