نمایش عروسکی «اولین بازی» اکران آنلاین می‌شود

نمایش زنده‌عروسکی «اولین بازی» به کارگردانی میثم یوسفی به صورت نذر فرهنگی از پایگاه تیوال اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، نمایش «اولین بازی» به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از عصر روز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ به مدت یک هفته از طریق پایگاه تیوال اکران آنلاین می‌شود.

در خلاصه نمایش زنده‌عروسکی «اولین بازی» آمده است: گروه تعزیه‌خوان به خاطر نیامدن یکی از بازیگران اصلی نمی‌توانند تعزیه دو طفلان مسلم را در خانه رضا، نوجوان قصه اجرا کنند. به همین دلیل وسایل تعزیه را نزد رضا و مادرش به امانت می‌گذارند تا بازیگر اصلی را پیدا کنند. رضا در خلوت و تنهایی خود کلاهخود را بر سر می‌گذارد، شمشیر و سپر را در دست می‌گیرد و به تقلید از تعزیه‌خوانان بازی می‌کند. ناگهان اشیاء و وسایل تعزیه جان می‌گیرند و وقایع روز عاشورا را از نگاه و زبان خودشان برای رضا روایت می‌کنند و...

بازی‌دهندگان و صداپیشگان عروسک نمایشِ «اولین بازی» علی بیک‌محمدی، مریم خاکسارتهرانی، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، شراره یوسفی، میلاد ورجاوند، مهدی رحمتی، کوشا ساعی، بهروز مهرعلیان و آریا انصاری‌شاد هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: علیرضا حسین‌پور و مژده ذکریاپور طراح و سازنده عروسک، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، محمد فرشته‌نژاد آهنگ‌ساز، آزاده فرهنگیان شاعر، عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، شراره یوسفی طراح و سازنده عروسک‌های بخش سایه، کوشا ساعی و مهدی رحمتی دستیار کارگردان، عادل بزدوده ساخت دکور.

علاقه‌مندان می‌توانند نمایش «اولین بازی» را با مراجعه به پایگاه تیوال به صورت رایگان تماشا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =