خواهر و برادری به دنبال خرس‌ در جنگل، داستانی که کانون منتشر کرد

کتاب «جای پاهای گنده و عجیب و غریب» برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، این کتاب از مجموعه کتاب جنگل است. در جهان امروز همه‌ی ما به محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، می‌اندیشیم. مجموعه داستان‌های جنگل، درباره محیط زیست ماست، درباره ماجراهایی است که ممکن است در آن پیش بیاید، درباره تلاشی است که کودکان می‌توانند برای بهبود آن انجام دهند.

کتاب «جای پاهای گنده و عجیب و غریب» به نویسندگی و تصویرگری الناز پورسیستانی داستان خواهر و برادری است که در یک جنگل با دیدن ردپای خرس‌ها دنبال آن‌ها می‌گردند و ماجراهایی برای‌شان پیش می‌آید.

در خلاصه پشت جلد کتاب آمده است: من سینا هستم. اما به من می‌گویند کارآگاه کوچولو. من بدون نقشه کاری نمی‌کنم و اگر توی جنگل مشکلی پیش بیاید، با یک نقشه خوب خوب به سراغ آن می‌روم. تنها؟ نه، نه. با خواهرم سارا و...

کتاب «جای پاهای گنده و عجیب و غریب» در ۲۸ صفحه، به قیمت ۵۰هزار تومان با شمارگان ۲هزار نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ خریداری کنند.

خواهر و برادری به دنبال خرس‌ در جنگل، داستانی که کانون منتشر کرد

انتهای پیام/

کد خبر: 1233841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =