صیادمنش: در ایران فقط استقلال!

اللهیار صیادمنش می‌گوید فعلا شرایط بازگشت به لیگ ایران را ندارد و اگر هم زمانی این اتفاق رخ دهد، فقط برای استقلال بازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اللهیار صیادمنش در تیم بلژیکی به دنبال ماجراجویی است. او بعد از انتقال قرضی از هال‌سیتی به وسترلو به دنبال آن است تا بعد از درخشش در تیم بلژیکی مسیر خود در فوتبال اروپا را در تیم‌های مطرح‌تر ادامه بدهد. الهیار هم‌اکنون همراه با وسترلو در اردوی سوئیس حضور دارد و به منظور آماده‌سازی این تیم قرار است در اردوی خود چند دیدار تدارکاتی برگزار کند که یکی از آنها با قهرمان لیگ سوئیس اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش همچنان سودآور برای استقلال

نکته جالب اینکه به تازگی صفحه رسمی جام جهانی با اختصاص یک پست اینستاگرامی به صیادمنش از او به عنوان جوان‌ترین گلزن تیم ملی ایران یاد کرده است. البته مهاجم جوان و ملی‌پوش کشورمان از زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده کمتر فرصت همراهی این تیم را داشته این درحالی است که الهیار در مدت زمان اخیر همواره یکی از پایه‌ ثابت‌های دعوت به تیم ملی بوده اما کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

بر همین اساس در روزهای اخیر صفحه رسمی جام جهانی با انتشار سه تصویر از اللهیار، از مخاطبان خود سؤال کرده که آیا نخستین گل ملی او را به یاد دارند و نوشته است: ‎اللهیار صیادمنش، آینده درخشان فوتبال ایران! الهیار در سن ۱۷ سالگی به جوان‌ترین گلزن تیم ملی ایران تبدیل شد و استعداد و پتانسیل فوق‌العاده خودش را به همه نشان داد. ایران ورزشی به همین بهانه گفتگویی را با این بازیکن انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* صحبت را از پست جام جهانی آغاز کنیم. می‌تونی بگی این گل مقابل کدوم تیم به ثمر رسید؟
راستش را بخواهید خودم هم سورپرایز شدم. در هر صورت خوشحالم که این اتفاق افتاد و امیدوارم گل‌هایم برای تیم ملی ادامه‌دار باشد.

* چه خبر؟ کجا هستی و چرا این روزها کمتر خبری از تو منتشر می‌شود؟
فعلاً در کشور سوئیس و اردوی تدارکاتی هستیم و شنبه با قهرمان لیگ سوئیس بازی داریم. درحال آماده‌سازی برای فصل جدید و ان‌شاءالله که یک فصل موفق و درخشان پیش‌رویم باشد.

* قصد بازگشت به لیگ انگلیس را نداری؟
بعد از انتقال قرضی به وسترلو باید دو فصل برای این تیم بلژیکی بازی کنم. البته در قراردادم بندی هست که هر زمانی که هال‌سیتی من را بخواهد می‌توانم در موعد پنجره نقل‌وانتقالاتی به این تیم برگردم.

* هدف خودت چیست؟
همان‌طور که گفتم فعلاً می‌خواهم در فصل جدید همراه با وسترلو بازی‌های درخشانی ارائه دهم و با گلزنی برای این تیم به تیم‌های مطرح اروپایی منتقل شوم. هدف‌گذاری امسال من این است و امیدوارم بتوانم به اهدافی که در فصل پیش‌رو ترسیم کرده‌ام، برسم.

* به تیم ملی بپردازیم. چرا در چند مدت اخیر کمتر برای تیم بازی کرده‌ای؟
برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. بالاخره مربیگری سلیقه‌ای هست و من هم همیشه سعی می‌کنم در بهترین فرم به اردوی تیم ملی بروم تا هر زمانی که صلاح دیدند از من استفاده کنند، بتوانم به این تیم کمک کنم.

* می‌توانیم به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود کنیم یا در این مسیر به مشکل می‌خوریم؟
شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد و مشکلی از این جهت وجود ندارد. تیم ملی ایران به قدری مقتدر است که حتی می‌تواند به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی بشود. ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی خوب از سوی کادرفنی تیم ملی و فدراسیون و با تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ترها بتوانیم به این مهم برسیم و یک صعود خوب و راحت را به جام جهانی تجربه کنیم.

* صحبت‌هایی درباره بازگشتت به استقلال مطرح شده بود؟ این موضوع چقدر صحت دارد و می‌تواند برای فصل جدید محقق شود؟
به‌خاطر مشکلات شخصی فعلاً شرایط بازگشت به لیگ ایران و به‌ویژه استقلال را ندارم. البته جا دارد از کادرفنی این تیم که از سال گذشته همواره پیگیری کردند تا بتوانم دوباره به تیم سابقم برگردم تشکر کنم. آنها به من محبت دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم استقلال هم دوباره به روزهای اوج برگشته و در فصل جدید با کسب عنوان قهرمانی بتواند دوباره دل هوادارانش را شاد کند.

* از تیم‌های دیگر لیگ ایران هم پیشنهاداتی رسیده است؟ صحبت از حضورت در پرسپولیس مطرح شده بود.
خیر این‌طور نیست، اگر به ایران برگردم فقط برای استقلال بازی می‌کنم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. قبلاً هم تأکید کرده بودم که از وقتی به استقلال رفتم دیگر یک استقلالی سرسخت هستم. من از این تیم به سطح اول فوتبال اروپا رسیدم و فصل خوبی که با این تیم داشتم را هرگز فراموش نمی‌کنم. به همین دلیل هر زمانی به ایران برگردم فقط برای استقلال بازی خواهم کرد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1236040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =