آماده‌باش اورژانس تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از آمادگی کامل اورژانس تهران برای خدمت‌رسانی به بیماران، مصدومان احتمالی و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اسماعیل فراهانی با اشاره به آماده‌باش اورژانس استان تهران برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: ظرفیت پاسخگویی مرکز ارتباطات و راهبری عملیات سازمان اورژانس استان تهران افزایش یافته است تا پرستاران و کارشناسان اورژانس با ظرفیت بیشتری بتوانند جوابگوی تلفن بیماران و مصدومان احتمالی در روزهای آینده باشد و در صورت نیاز، آمبولانس اعزام کنند.

وی افزود: پایگاه‌های شهری در شهر تهران و شهرستان‌های استان، در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مردم و عزاداران به سر می‌برند.

فراهانی ادامه داد: باتوجه به احتمال سفر کردن مردم به شهرهای خود برای ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا، پایگاه‌های جاده‌ای استان تهران نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و پایگاه‌های هوایی و بالگردها نیز آماده ارائه خدمت به مصدومان احتمالی سفرها و همچنین بیماران هستند.

وی از استقرار اورژانس تهران در نزدیکی هیئات و اماکن زیارتی خبر داد و گفت: اورژانس تهران با اتوبوس آمبولانس‌ها و آمبولانس‌ها در مجاورت هیئت‌های مذهبی بزرگ و اماکن زیارتی که جمعیت انبوه عزاداران در آن‌ها حضور دارند، استقرار خواهد داشت.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به آمادگی مرکز راهبری عملیات این سازمان برای مدیریت ارائه خدمات به مصدومان و بیماران و عزاداران بیان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و گرمای بی سابقه‌ای که وجود دارد هیئت‌ها باید نکات لازم را رعایت کنند تا افراد دچار گرمازدگی نشوند. همچنین باید نکات بهداشتی در توزیع نذورات رعایت شود.

وی به خانواده‌ها و افراد مسن توصیه کرد که داروهای سالمندان و بیماران مزمن را در زمان سفر و یا حضور در مراسم عزاداری به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =