حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن + عکس

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان گفت: دو جنگلبان پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت در منطقه گیسوم تالش پیگیر ماجرا می شوند و قاچاقچیان را در حین بریدن درخت پیدا می کنند، اما متاسفانه یکی از قاچاقچیان با اره موتوری روشن به جنگلبانان حمله ور می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد قربانی لرد، از ضرب و شتم یک جنگلبان در شهرستان تالش خبر داد و اظهار کرد: دو جنگلبان حین گشت زنی در جنگل‌های منطقه گیسوم با سه قاچاقچی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور بامداد امروز، ۷ مردادماه رخ داده است، افزود: این دو جنگلبان پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت پیگیر ماجرا می شوند و قاچاقچیان را در حین بریدن درخت پیدا می کنند، اما متاسفانه یکی از قاچاقچیان با اره موتوری روشن به جنگلبانان حمله ور می شود و یک نفر را دچار جراحات متعدد می کند و سپس متواری می شوند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به استفاده قاچاقچیان از فضای جنگل و تاریکی هوا جهت فرار کردن، گفت: قاچاقچیان موفق به بردن چوب آلات نشدند و محموله توسط نیروهای یگان حفاظت ضبط شد.

قربانی لرد با بیان اینکه شناسایی قاچاقچیان برای این دو جنگلبان غیرممکن بود، خاطرنشان کرد: جنگلبان دوم موفق به برداشتن پلاک خودروی قاچاقچیان شد و لذا با هماهنگی نیروی انتظامی و همکاران قضایی شهرستان و استان به دنبال متخلفین هستیم.

وی جراحت جنگلبان مذکور را از ناحیه بازوی راست و دست چپ و صورت دانست و گفت: در حال حاضر این جنگلبان در بیمارستان گلسار رشت بستری است و مراحل درمان را طی می کند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه فقره درگیری با قاچاقچیان جنگل داشتیم که منجر به مجروح شدن چهار نفر از نیروهای یگان حفاظت شده است، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی با شماره ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن + عکس

حمله به یک جنگلبان با اره موتوری روشن + عکس

کد خبر: 1238119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =