دستگیری ۲ مامور قلابی به دلیل اخاذی از اتباع

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مامور قلابی که در پوشش مامور پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از اتباع کشورهای همسایه کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری از سوی دو مرد با یک دستگاه خودروی سواری رسیدگی به موضوع و شناسایی این افراد در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۲ فرماندهی انتظامی شهر ری قرار گرفت و تحقیقات انجام شده نشان داد که دو متهم ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی ندارند با جعل عنوان پلیس از آنان اخاذی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

قتل مرد جوان به‌خاطر دختر مورد علاقه در پمپ بنزین

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصدهای میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرائم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند و سرانجام روز گذشته سوژه مورد نظر را در محدوده شهرری مشاهده و با اجرای یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهر ری با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودروی متهمان کشف شد، گفت: دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۱۵ فقره سرقت و اخاذی از اتباع در پوشش مامور پلیس در محدوده شهرستان ری اعتراف کردند که برای تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند. تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =