مرز بین‌المللی خسروی آماده میزبانی شایسته از زائران اربعین است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مرز بین المللی خسروی آماده میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی است، گفت: ارائه خدمات برای رفاه حال زائران در مرز خسروی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه با حضور در مرز بین المللی خسروی، ضمن بررسی وضعیت اجرای طرح‌های زیرساختی و میزان آمادگی این مرز برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت‌ها در مرز خسروی آماده است و به امید خدا، همه همکاران مهیای خدمت‌رسانی به زائرین عزیز هستند.

وی گام آخر در اجرای خدمت رسانی به زائرین را جانمایی و استقرار موکب‌ها در طول مسیر خسروی به مرز عنوان کرد و گفت: امسال یکی از اقدامات دیگری که در ادامه مسیر انجام خواهیم داد، گسترش سایبان‌های موقت است.

مقام عالی استان تصریح کرد: قبل از ورود به پایانه، دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط مشغول فعالیت هستند که سایبان‌های موقت در طول مسیر برای راحتی هر چه بیشتر زائرین ایجاد شود.

صحرایی ادامه داد: امسال تلاش کرده‌ایم که سایابان‌های موقت در جلوی موکب‌ها و بلوار اصلی خسروی نیز مستقر شوند که بتوانیم کمک بیشتری به تردد آسان‌تر زائرین داشته باشیم.

وی یادآور شد: نکته‌ای که امسال به صورت جدی دنبال می‌کنیم، بحث حل مشکلات گره ترافیکی است که سال گذشته به جهت ورود خودروهای شخصی به پایانه، مشکلات ترافیکی را به دنبال داشت، اما امسال محدودیتی برای صاحبان خودرو در ورود به پایانه ایجاد خواهد شد و خودروهای شخصی در پارکینگ‌هایی که در نظر گرفته شده مستقر خواهند شد و تمامی این کارها برای رفاه حال بیشتر زائرین است.

خبرنگار: حمید کرمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1238320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =