یک انبار دارو در قزوین پلمپ شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار بزرگ دپوی اقلام دارویی شناسایی، پلمب و در بازرسی از آن بیش از ۹۹۵ هزار قلم انواع دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در تشریح خبر پلمب انبار دارو اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی خاطرنشان کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین، موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین، گفت: با دستور مقام قضایی، محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر /

کد خبر: 1238322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =