میلاد سرلک به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان در چند سال گذشته قهرمانی‌های متعددی را در لیگ برتر کسب کرده است و باید به فکر موفقیت در آسیا باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سهراب انتظاری در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن موثر فصل پیش خود را از دست داد، به یکباره شرایط برای مدیران پرسپولیس سخت شد و تیم با یک شوک ناخواسته مواجه شد. بعد از چند روز که تیم و هواداران غافلگیر شده بودند، باشگاه توانست احمدزاده، علیپور و مدافع مراکشی را جذب کند تا یک مقدار شرایط تیم آرام شود.

بیشتر بخوانید:

میلاد سرلک به دیدار با استقلال می‌رسد

وی ادامه داد: من امیدوارم که هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که دروازه‌بان خارجی تیم که گفته می‌شود به باشگاه به توافق رسیده است به تیم اضافه شود تا کادرفنی دغدغه‌ای از درون دروازه نداشته باشد. من شنیده‌ام که احتمال دارد که میلاد سرلک هم به دنبال این است که بار دیگر به پرسپولیس برگردد که اگر این اتفاق بیفتد خیلی خبر خوبی است. البته از این موضوع هم نباید غافل باشیم که هنوز پرسپولیس نتوانسته مدافع چپ مدنظر خود را پیدا کند. مطمئنا تیم آماده در اختیار گاریدو باشد خیلی بهتر می‌تواند برنامه‌ها و تاکتیک‌های مدنظرش را در تیم پیاده کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس در سال‌های گذشته قهرمانی‌های متعددی را کسب کرده و اگر بتوانیم به خوبی تیم را آماده و تقویت کنیم، وقتش رسیده که به فکر موفقیت در آسیا باشیم و برای حضور پرقدرت در لیگ نخبگان آسیا باید از همه لحاظ آماده باشیم. در ابتدا که باشگاه سرمربی خارجی را انتخاب کرده است و این مربی خیلی شناختی از بازیکنان ندارد و زمان می‌برد که او به توانایی‌های بازیکنانش پی ببرد. در مرحله بعد با توجه به جدایی چند بازیکن، باید شرایطی را فراهم بیاوریم تا گاریدو بهترین ابزار را برای کار داشته باشد، مطمئنا اگر بخواهیم در آسیا موفق شویم باید در هر پست 2-3 بازیکن خوب داشته باشیم تا در کوران مسابقات به مشکل نخوریم. حضور بازیکنان باکیفیت می‌تواند به حضور موفق پرسپولیس در 3 جام کمک کند.

انتظاری در واکنش به این موضوع که بیرانوند گفته است که برخی از پیشکسوتان نخواستند او به پرسپولیس برگردد، عنوان کرد: من در این خصوص ابتدا باید بگویم که پرسپولیس هیچ زمان به شخص و یا بازیکن خاصی متکی نبوده است و این موضوع در سال‌های گذشته ثابت شده است. بسیاری از مربیان و بازیکنان بزرگ بودند که آمدند و رفتند اما این پرسپولیس بوده که توانسته سرپا بماند و قهرمانی‌های متوالی به دست بیاورد. قطعا بیرانوند هم برای پرسپولیس زحمت کشیده است و باید قدردان او باشیم اما این‌طور نیست که بگوییم او رفت و پرسپولیس افت خواهد کرد. بیرانوند و امثال او از کنار نام پرسپولیس اعتبار کسب کردند و من فکر می‌کنم تصمیم درستی بود که پس از دومین فسخ‌ قراردادش با پرسپولیس به او اجازه بازگشت ندادند. در هر حال این موضوع تمام شده است و بیش از حد نباید به آن پرداخت و باید تمرکز اعضای تیم حفظ شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با جذب دروازه‌بان و مدافع چپ، تیم کامل می‌شود؟ گفت: همانطور که گفتم برای حضور پرقدرت در آسیا و لیگ برتر و جام حذفی نیاز است که در هر پست 2-3 بازیکن باکیفیت داشته باشیم. به هر حال فشردگی مسابقات ممکن است باعث شود که بازیکنان با مصدومیت‌ روبه‌رو شوند. شناختی که احمدزاده و علیپور از جو پرسپولیس دارند می‌تواند به تیم کمک کند، از طرفی هم من شنیده‌ام که بازیکن مراکشی کیفیت خوبی دارد. من فکر می‌کنم اگر یک مهاجم خارجی خوب هم بتوانیم جذب کنیم، ترکیب پرسپولیس کامل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =