آفریقای جنوبی مگر فوتبال دارد که سرمربی داشته باشد/ استقلال در حال فروپاشی است

بازیکن اسبق استقلال با طرح این پرسش که آفریقای جنوبی مگر فوتبال دارد که سرمربی داشته باشد، گفت: پیتسو موسیمانه سرمربی مناسبی برای استقلال نیست.

حسن روشن پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با وضعیت باشگاه استقلال بعد از مسابقه با ذوب آهن اظهار کرد: با این وضعیت باید منتظر هر چیزی باشیم و متاسفانه مدیریت کلان باشگاه استقلال توانایی اداره این تیم را ندارد و استقلال در حال فروپاشی است. در این باشگاه باید مدیریت ورزشی کرد و نباید هر جور که دل شان می خواهد کار را جلو ببرند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با ضعف های خط دفاعی استقلال بیان کرد: وضعیت خط دفاعی استقلال اسفناک است و تیم در فصل نقل و انتقالات به درستی بسته نشده است. این موضوع به مدیریت باشگاه بر می گردد و آنها باید یارگیری اصولی را انجام می دادند اما تیم مدیریتی باشگاه استقلال کوتاهی کرده است و همه چیز را رفاقتی جلو می‌ برد.

روشن درباره حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی استقلال توضیح داد: سهراب بختیاری زاده پسر بسیار خوبی است ولی نباید او در این مقطع پیشنهاد استقلال را قبول می کرد. اصلا نباید جواد نکونام را اخراج می کردند تا این اتفاقات رخ دهد. استقلال نیاز به یک تیم مدیریتی مناسب دارد تا به دوران اوج خود برگردد.

کارشناس فوتبال در مورد حضور پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال تصریح کرد: من ایشان را اصلا نمی‌شناسم و اگر این سرمربی مناسب بود الان تیم داشت. اصلا آفریقای جنوبی مگر فوتبال دارد که سرمربی داشته باشد. پیتسو موسیمانه گزینه مناسبی برای استقلال نیست و او توانایی حضور در یک تیم بزرگ را ندارد. امیدوارم موسیمانه نتیجه بگیرد ولی با توجه به تمامی شرایط او نباید در این مقطع سرمربی استقلال میشد.

وی در رابطه با جایگاه استقلال در پایان فصل گفت: استقلال نمی تواند به جایگاه مناسبی در پایان فصل دست پیدا کند و آنها شرایط سختی را در ادامه فصل تجربه خواهند کرد. پارسال استقلال بازیکنان جوانی داشت و با آن بازیکنان جوان نتایج خوبی گرفت اما امسال با توجه به پولی که به باشگاه تزریق شده است این تیم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می آید آبی ها در پایان فصل ششم یا هفتم شوند.

کد خبر: 1246473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =