سابقه اجرایی و کارآمدی، ملاک معرفی وزیر پیشنهادی راه باشد/ عملکرد دولت چهاردهم در انتخاب وزیر راه نماد عملکرد تخصصی

نیازی گفت: وزارت تخصصی و کاملا مهندسی راه و شهرسازی، باید به دور از رفتار سیاسی اداره شود.

سامان نیازی، دستیار سابق وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با ایسکانیوز اظهار کرد: رئیس جمهور، در معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی باید سابقه اجرایی و کارآمدی را ملاک عمل خود قرار دهد

وی با بیان اینکه ترانزیت، حمل و نقل و مسکن و شهرسازی، لازمه اقتصاد امن و پویا و تثبیت امنیت در همه وجوه است، گفت: همین مهم باعث می‌شود که در انتخاب وزیر راه و شهرسازی دقت بسیاری شود.

نیازی افزود: وزارت تخصصی و کاملا مهندسی راه و شهرسازی، باید به دور از رفتار سیاسی اداره شود لذا لازم است عملکرد دولت چهاردهم، در انتخاب وزیر راه نماد عملکرد تخصصی باشد.

دستیار سابق وزیر راه، وزارت راه و شهرسازی را با ۱۶ سازمان و شرکت تابعه، به تنهایی یک دولت دانست و اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در ساحت کلان قوه مجریه، با ماموریت‌هایی که دارد، نفر دوم دولت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر بی نهایت بودن شان مردم ایران، گفت: وزارت راه و شهرسازی یک دستگاه شتاب دهنده برای خدمت رسانی به مردم است و به نحوی با توجه به اینکه متولی حمل و نقل نیز هست، مرتبط ترین نهاد با مردم در تمام لحظات زندگی است.

نیازی افزود: بنابراین وزیر راه و شهرسازی نقش مهمی در زیست شایسته مردم ایران خواهد داشت و رئیس جمهور با نگاه ویژه‌تری به این وزارت‌خانه، سابقه اجرایی و کارآمدی را ملاک معرفی وزیر پیشنهادی خود قرار دهد.

کد خبر: 1238693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =