ترور شهید هنیه زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

نماینده دکتر طهرانچی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد خوزستان گفت: به شهادت رساندن میهمان ویژه جمهوری اسلامی ایران قطعا زمینه ساز نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از خوزستان، محمد امین حمزوی، نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی خوزستان در رابطه با ترور رهبر دفتر سیاسی فلسطین شهید اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز عنوان کرد: تجاوز به خاک و به شهادت رساندن میهمان ویژه جمهوری اسلامی ایران قطعا زمینه ساز نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

حمزوی افزود: مطمئنا جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان این شهید عزیز و جبهه مقتدر مقاومت به عنوان هم‌رزمانش پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهند داد و به برکت خون شهید راه قدس، بنیان‌های سست و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به یاری خدا نابود خواهند ساخت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بی شک این جنایات وقیحانه رژیم صهیونیستی نباید با سکوت جامعه جهانی و حمایت کشورهای متخاصم اروپایی همراه باشد، چرا که باعث گستاخی بیش از پیش آنان می‌شود، لذا با پاسخی کوبنده و تاریخی باید هیمنه پوشالی آنان را درهم کوبید.

در ادامه آیدا فرحانی، دانشجوی رشته روانشناسی و مسئول کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل اروند ضمن اعلام انزجار از این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی به نمایندگی از جامعه‌ی دانشجویان اظهار کرد: تعرض رژیم جنایتکار اسرائیل در خاک کشورمان به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و این اقدام دستاوردی جز نفرت در جامعه جهانی به دنبال نخواهد داشت، کما اینکه پس از این اقدام، شاهد انزجار مردم جهان در سطح رسانه‌ها از رژیم صهیونیستی بودیم.

فرحانی ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی فکر می‌کند با این ترورها می‌تواند جلو حرکت پر افتخار مقاومت را بگیرد، سخت در اشتباه است، چرا که جریان مقاومت با این اقدامات تروریستی نه تنها ضعیف نمی‌شود بلکه مستحکم‌تر از گذشته به مسیر خودش ادمه می‌دهد تا پایان عمر اسرائیل را به فرجام برساند.

همچنین زهرا فدعمی دبیر تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در همین رابطه عنوان کرد: جریان مقاومت، جریانی سرتاسر پیروزی است و شهادت و مرگ در آن معنایی ندارد، چرا که آنانی که در راه جهاد فی‌سبیل الله کشته می‌شوند، بنا به گفته قرآن زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

وی ادامه داد: اما ترور وحشیانه شهید اسماعیل هنیه به خوبی روشن کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به هیچ کدام از موازین حقوق بشری پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل غیر انسانی دریغ نخواهد کرد.

خبرنگار:محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1238713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =