اولویت سازمان امور دانشجویان؛ توانمندسازی دانشجویان است

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: توانمندسازی دانشجویان اولویت سازمان امور دانشجویان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدفردین تقی‌زاده در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش دختران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: امسال سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار (دوره بصیرت افزایی) را در شهر مقدس مشهد و به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان المپیاد دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: راهبرد اصلی این اداره کل، توانمندسازی دانشجویان هدف‌گذاری شده است. برای تحقق این امر اجرای طرح‌ها و کلان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ضروری است. بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف، برنامه‌ها و طرح‌های ملی مورد نیاز تدوین، ابلاغ و با همکاری دانشگاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: یکی از طرح‌های در حال اجرا طرح ملی ضیافت ایثار است که بر اساس این طرح ملی، دانشجویان علاوه بر تجربه زندگی جمعی با همتایان خود در طول دوره، در کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی و همچنین برنامه‌های تفریحی شرکت و با شرکت در مباحثه‌های گروهی زیر نظر اساتید مجرب، دوره اطلاعات خود را ارتقا و نگرش جدیدی در مواجهه با مسایل مختلف کسب می‌کنند.

تقی‌زاده اظهار کرد: در این دوره کارگاه‌های مختلفی در حوزه‌های هوش مصنوعی، روش تحقیق، سواد رسانه‌ای کارآفرینی و نوآوری در این دوره برگزار شد. خوشبختانه دانشجویان رضایت کاملی از برگزاری این رویداد و اساتید توانمند آن داشتند و بنابر نظرسنجی‌های انجام گرفته دانشجویان شرکت کننده در این دوره بهره لازم را کسب کرده‌اند. درصد قابل توجهی از دانشجویان عزیز تقاضای شرکت مجدد و برگزاری کارگاه‌های فوق را به دلیل کوتاهی دوره داشته‌اند.

وی اظهار کرد: همکاران بنده در سازمان امور دانشجویان تلاش دارند تا برای جامعه دانشجویی برنامه‌های موثری داشته باشند و در این مسیر همواره ثابت قدم هستند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: از هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مدیران و کارکنان ادارات شاهد و ایثارگر، خدمات دانشجویی و همچنین اداره فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد، همکارانم در اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان، سرپرستان شرکت کننده در این طرح و همچنین مدیران شاهد دانشگاه‌هایی که مشارکت فعال داشته‌اند تا این برنامه به خوبی برگزار شود کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =