هر ساله مبلغی بر قیمت غذای سلف دانشگاه افزوده می‌شود

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: هر ساله در ترم تابستان و با شروع ترم تحصیلی جدید مبلغی با توجه به تورم و نوسانات بازار بر مبلغ غذای دانشجویان گرامی افزوده می‌شود و با محاسبه‌ای که نسبت به بهای تمام شده هر غذا صورت گرفته، مبلغ ناچیزی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ اسماعیل مافی مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص بهره‌مندی دانشجویان از امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه در تابستان بیان کرد: تخفیفات ۲۵ درصدی برای دانشجویان گرامی در تابستان در نظر گرفته شده و اطلاعات تکمیلی در این مورد توسط اداره کل تربیت بدنی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ارتباط با فعالیت خوابگاه‌ها و وسایل حمل و نقل دانشجویان در ترم تابستانی افزود: با توجه به رسالت کلی دانشگاه آزاد آسلامی که رفاه کامل دانشجویان گرامی می‌باشد در ترم تابستان نیز میزبان دانشجویان خواهیم بود. با توجه به اینکه یک دستگاه ون جهت رفاه حال دانشجویان در انتقال به کلاس‌های درس فراهم شده، امیدواریم بتوانیم با توجه به تابستان پیش‌رو هم از این دستگاه ون استفاده کنیم و شرایط حمل و نقل دانشجویان را آسان‌تر کنیم.

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین تورم را دلیل اصلی افزایش قیمت غذاهای سلف دانشگاه دانست و گفت: هر ساله در ترم تابستان و با شروع ترم تحصیلی جدید مبلغی با توجه به تورم و نوسانات بازار بر مبلغ غذای دانشجویان گرامی افزوده می‌شود و با محاسبه‌ای که نسبت به بهای تمام شده هر غذا صورت گرفته، مبلغ ناچیزی می‌باشد و امید داریم بتوانیم همانند سنوات قبل با توجه به شرایط، بهترین کیفت غذایی را برای این عزیزان فراهم آوریم که نظر ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه این بوده است که با همین مبلغ دانشجویی، غذایی با کیفیت تقدیم دانشجویان گردد.

مافی در مورد موضوع نقل و انتقالات دانشجویان تصریح کرد: بنابر آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ارسالی از سازمان مرکزی در ابتدا دانشجویان گرامی در منادا ثبت نام کرده و مدارکی در صورت نیاز بارگذاری می‌گردد و در صورت تایید سازمان و داشتن شرایط انتقال و موافقت واحدهای مبدا و مقصد در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری دانشجویان اظهار کرد: از همه دانشجویان عزیزی که از خدمات رفاهی دانشگاه بهره می‌شوند و همچنین از خوابگاه و اداره تغذیه تشکر می‌کنم و در این راه کاستی‌هایی نیز وجود دارد که انشالله با نظرات خودشان در جهت رفع مشکل‌های احتمالی، این معاونت را یاری رساند و بنده و مجموعه دانشگاه و معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =