قتل پیرمرد همسایه به خاطر زباله‌های ساختمان 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، جزئیات دو قتل در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی با اشاره به جزئیات اولین پرونده قتل گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته، شهروندان در تماسی با پلیس عنوان کردند که جسد مرد جوانی در یک خودروی پارک شده در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در غرب پایتخت، پیدا کرده اند. بلافاصله اکیپی از پلیس و پزشکی قانونی به محل حادثه اعزام شده و با جسد مرد ۲۵ ساله ای مواجه شدند. در بررسی های پزشکی قانونی مشخص شد مرد جوان براثر ضربه جسم سخت بر سرش ضربه مغزی شده و احتمالاٌ به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید:

فحاشی به قتل ختم شد

وی افزود:در همین راستا پرونده ای تشکیل شد و کارآگاهان کار تحقیقات را آغاز کردند. در مرحله نخست با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف خانه مقتول، مشخص شد او به سختی رانندگی می‌کرده و پشت فرمان حالت عادی نداشته است.

گودرزی گفت: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقتول، قبل از به خانه بازگشتن، با دختری قرار ملاقات داشته است. به همین ترتیب با طی کردن مراحل قضائی، دستگیری این زن در دستور کار قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی در خانه اش دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مراحل اولیه به جرم خود اعتراف کرد و از این موضوع اعلام پشیمانی کرد. این متهم در تشریح روز حادثه گفت که من با مقتول در فضای مجازی آشنا شدم. روز حادثه مقتول به خانه من آمده بود که در مورد قرار ازدواج بحثمان شد و درگیر شدیم. برای یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و با شیشه قلیان یک ضربه به سر او وارد کردم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد که به گفته متهم، مقتول پس از ضربه از خانه قاتل خارج شده و به خانه خودش رفته است. متهم در اظهاراتش عنوان کرد که ساعتی بعد متوجه مرگ وی شده ولی از ترس با کس دیگری صحبت نکرده است.

برهمین اساس، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، این زن جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مرگ پیرمرد همسایه به خاطر زباله‌های ساختمان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: مردادماه امسال، مرگ مشکوک پیرمرد ۶۵ ساله‌ای روی تخت اورژانس یکی از بیمارستان های شمال شهر، به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد. در بررسی جسد مشخص شد که این مرد به علت ضربه مشت به قفسه سینه جان خود را از دست داده است.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد این فرد، ساعتی پیش با یکی از همسایه های خود که او نیز ۷۰ ساله است؛ درگیر شده و بین آنها درگیری فیزیکی رخ داده است. این دو همسایه که ساکن یکی از ساختمان‌های منطقه پاسداران هستند به‌خاطر مسائل ساختمانی از جمله نحوه بیرون بردن زباله با یکدیگر شدند که نهایتاً این نزاع با ضربه مشت یکی از پیرمردها به قفسه سینه دیگری به پایان تلخی رسید.

گودرزی گفت: مصدوم که دچار آسیب‌های جدی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و در بخش اورژانس جان خود را از دست داد. متهم پس از طی شدن روند قضایی دستگیر و تحویل قانون شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =