سومین جشنواره عکس هدایت به میزبانی واحد دماوند برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از برگزاری سومین جشنواره هنری عکس هدایت به میزبانی شهرستان دماوند خبر داد و گفت: پوستر این جشنواره در مراسمی با حضور امام جمعه دماوند رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هادی عبداللهی فر، با بیان اینکه جشنواره عکس هدایت در دوره های گذشته برگزاری جشنواره امامت و مهدویت حائر رتبه برتر شده است، اظهار کرد: این جشنواره از برنامه های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت است که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهر دماوند به برپایی عزاداری های باشکوه عاشورا و محرم معروف است و عزاداری های سنتی بی نظیری ایام محور در این شهر برگزار می شود به همین دلیل «آیین عزاداری در دماوند» بخش ویژه این دوره از جشنواره ماست.

عبداللهی فر افزود: هم چنین زیارت جامعه کبیره امسال محور همه برنامه های جشنواره امامت و مهدویت قرار گرفته است که در جشنواره عکس هدایت عکاسان می توانند با کپشن نویسی برگرفته از این زیارت در این بخش شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، با بیان اینکه علاوه بر دانشجویان،عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، عکس‌های خود را برای دبیرخانه ارسال کنند اظهار کرد: نمایشگاه آثار برگزیده هم زمان با مراسم اختتامیه در واحد دماوند بر پا می شود علاوه بر آن که نمایشگاه دائمی از عکس های برتر دوره های گذشته در واحد دماوند برپا شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آثار برگزیده بصورت الکترونیک نیز منتشر می شوند افزود: به منظور استفاده از آثار برگزیده ، کتاب الکترونیک عکس ها برتر در دست انتشار است.

عبداللهی فر با اشاره به اینکه پوستر سومین جشنواره ملی عکس هدایت با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند رونمایی شد یادآور شد: جلسات هماهنگی این جشنواره به طور منظم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس هدایت جزو برنامه های پرمخاطب جشنواره امامت و مهدویت است گفت: دوره گذشته بیش از ۱۲۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امید است امسال نیز با استقبال گسترده ای از سوی علاقمندان به عکس روبرو شویم.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین عکاسی یا گوشی همراه برگزار می شود خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزش عکاسی نیز در قالب این جشنواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کانون های دانشجویی تقریبا همه مراحل اجرایی جشنواره عکس هدایت را در دوره های گذشته برعهده داشتند افزود: کانون «عکس و رسانه» یکی از تشکل های بسیار فعال در واحد دانشگاهی دماوند است که علاوه بر برگزاری جشنواره، کارگاههای آموزشی نیز برگزار می کنند و انتخاب هیات داوران جشنواره را نیز برعهده دارند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند؛ اختتامیه سومین جشنواره عکس هدایت هم زمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) در دماوند برگزار می شود.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239879

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =