تردد ۳۴۵ هزار زائر اربعین از مرز بین‌المللی خسروی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از زائران اربعین از ابتدا تا پایان روز دوازدهم ماه صفر. از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» روز یکشنبه(۲۸ مرداد) در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی و بررسی روند تردد زائران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ هزار و ۳۶۹ زائر از این مرز تردد داشته‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۵۷ هزار و ۲۵۷ زائر از کشور خارج و ۱۷هزار و ۱۱۲ نفر به کشور وارد شده‌اند.

حاجیان خاطرنشان کرد: با احتساب جمعیت ورودی و خروجی از مرز خسروی طی ۲۴ ساعت گذشته، از ابتدا تا پایان روز دوازدهم ماه صفر (۱۶ لغایت ۲۷ مرداد) قریب به ۳۴۵ هزار زائر تردد داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تسهیل در خروج زائران از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه امام سجاد(ع)، زائران بدون هیچگونه معطلی و در بازه زمانی کمتر از ۵ ثانیه از گیت‌ها عبور کرده و امورات مربوط به خروج آن‌ها از کشور، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه امکانات لازم در پایانه مرزی خسروی برای پذیرایی از زائران فراهم است، افزود: همکاران ما در قسمت‌های مختلف آماده ارائه هرگونه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

مهدی حاجیان در پایان با اشاره به ظرفیت مناسب پارکینگ‌های تعبیه شده در مرز خسروی، گفت: این پارکینگ‌ها همگی شمارهگذاری شده و به دوربین‌های مدار بسته مجهز هستند و زائران با خیالی آسوده می‌توانند خودروهای خود را در آن‌ها قرار دهند.

خبرنگار: رضا اسدزاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1240325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =