پرسپولیس برای قلی‌زاده ۶۰ میلیارد کنار گذاشت

گفته می‌شود انتقال علی قلی‌زاده از لهستان به لیگ ایران و باشگاه پرسپولیس مبلغی در حدود ۱/۱ میلیون دلار (حدود ۶۰ میلیارد تومان) هزینه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی قلی‌زاده بعد از درخشش در پیراهن سایپا به تیم ملی رسید و همزمان به بلژیک رفت تا برای شارلروا بازی کند. او سال‌ها یکی از بازیکنان کلیدی شارلروا بود و البته حضور در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی را همراه تیم ملی ایران تجربه کرد. بعد از مقطعی کوتاه بازی برای کاسیم پاشا در سوپرلیگ ترکیه، قلی‌زاده با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو به لخ پوزنان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را شکست. او در شروع کارش مصدوم شد و مدت‌ها از میادین دور بود. در همین زمان بود که انتقادها نسبت به خرید ایرانی لخ پوزنان آغاز شد و هواداران این تیم مدیران باشگاه را بابت جذب ستاره ایرانی مواخذه کردند. آنها اعتقاد داشتند چرا باید برای بازیکنی که مصدوم است، چنین مبلغی هزینه شود؟

بیشتر بخوانید:

نیاز پرسپولیس به یک مهاجم گلزن خارجی

قلی‌زاده فصل ناموفقی را در لهستان سپری کرد اما در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه چند تیم بزرگ ایرانی قرار داشت. تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای او فرش قرمز پهن کردند اما چپ‌پای تکنیکی تیم ملی تصمیم گرفت در لهستان بماند و با پیراهن لخ پوزنان احیا شود. او در بازی‌های ابتدایی چندان مورد توجه کادرفنی قرار نگرفت اما این هفته برای نخستین بار توانست موثر واقع شود و پاس گل بدهد. رسانه‌های لهستانی در حالی به نمایش قلی‌زاده مقابل زاگلبیه پرداخته و او را تحسین کرده‌اند که این روزها شایعه بازگشت‌اش به ایران و علاقه‌مندی پرسپولیس و استقلال برای جذب او شنیده می‌شود و مشخص نیست تا هفته آینده جایگاه این بازیکن در لخ پوزنان تثبیت می‌شود یا یک انتقال خبرساز خواهد داشت؟

قلی‌زاده با مدیران پرسپولیس جدی‌تر از سایر تیم‌ها مذاکره کرده و تا دوشنبه هم فرصت خواسته تا پاسخ نهایی را به رضا درویش بدهد. گویا مدیران پرسپولیس دریافت رضایتنامه را بر عهده قلی‌زاده گذاشته‌اند و او قول داده بتواند با مذاکره، مسیر جدایی از لخ پوزنان را هموار کند. گفته می‌شود پرسپولیس برای پکیج کامل این انتقال، ۱/۱ میلیون دلار( حدود ۶۰ میلیارد) کنار گذاشته و تمام کارها را به قلی‌زاده سپرده است. وینگر تکنیکی تیم ملی هم امیدوار است بتواند با پرداخت مبلغی نه چندان بالا رضایتنامه‌اش را بگیرد و پیراهن پرسپولیس را بپوشد. با توجه به رقم بالایی که لخ پوزنان برای خرید قلی‌زاده هزینه کرده و همچنین پاس گلی که او در بازی اخیر داد، کار دریافت رضایتنامه و انتقال به پرسپولیس کمی سخت اما قابل دسترسی است.

کد خبر: 1240343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =