استقلال امسال تنها برای قهرمانی می‌جنگد

پیشکسوت فوتبال گفت: درست است که بازی استقلال و شمس آذر از نظر فنی چیزی نداشت اما مهم کسب ۳ امتیاز بود که در این بازی اتفاق افتاد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهتاش فریبا، در ارزیابی از پیروزی ۲ بر یک استقلال برابر شمس آذر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هفته اول تا سوم عملکرد هیچ تیمی را نمی‌توان ارزیابی کرد و باید چند هفته از لیگ سپری شود تا ارزیابی درستی از عملکرد تیم‌ها به ویژه استقلال داشت. در این بازی باد شدید و نبود نفرات اصلی از جمله محمدی، بلانکو، جلالی، اندونگ و کاکوتا که هواداران روی آن‌ها حساب باز کرده بودند، حضور نداشتند و سبب شد تا استقلال نتواند بازی قابل قبول و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین نیاز نقل و انتقالاتی استقلال و نکونام

او با بیان این که باد شدید در جریان بازی به ضرر هر دو تیم استقلال و شمس آذر تمام شد، خاطرنشان کرد: باد شدید در جریان بازی این دو تیم سبب شد که شمس آذر و استقلال نتوانند بازی خوبی را ارایه کنند، به طوری که شدت باد به گونه‌ای بود که تیم قوی‌تر را از لحاظ گرفتن امتیاز تحت تاثیر قرار داده بود اما با این شرایط استقلال توانست بازی را به خوبی کنترل و به جلو ببرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکرد استقلال در این بازی راضی بودید؟ افزود: باد شدید سبب شد تا بازی از لحاظ فنی آن طور که انتظار داشتیم انجام نشود و بازی اصلا بار فنی نداشت. البته الان قضاوت زود است و باید در هفته‌های بعد دید که استقلال چگونه عمل خواهد کرد. مهم ۳ امتیاز بازی بود که در هفته اول گرفتیم، این ۳ امتیاز از لحاظ بعد روانی برای بازیکنان و کادر فنی خیلی مهم بود و سبب می‌شود تا بازیکنان با روحیه بهتر و بالاتری بازی‌های بعدی را ادامه دهند.

فریبا در پایان گفت: قرعه‌کشی نشان می‌دهد که استقلال در چند دیدار آینده خود بازی‌های سنگینی ندارد و باید با تکمیل کردن لیست خود به فکر گرفتن امتیاز باشد. البته هوادارن نیز نباید از همان شروع فصل با تحت فشار گذاشتن این تیم خواستار قهرمانی از استقلال باشند. استقلال مدعی قهرمانی است و امسال تنها برای قهرمانی می‌جنگد اما نباید فشار روانی روی بازیکنان به گونه‌ای باشد که در آن‌ها استرس ایجاد کند. متاسفانه یکسری افراد هستند که استقلالی نیستند اما به اسم استقلال در فضای مجازی با پیش کشیدن مساله قهرمانی بار روانی زیادی را روی بازیکنان استقلال قرار می‌دهند که درست نیست. استقلال باید تلاش کند با همین فرمان جلو برود تا به قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =