ترامپ: دموکرات‌ها اولین کودتا در آمریکا را به راه انداختند

«دموکرات‌ها اولین کودتا را در آمریکا به راه انداختند. به جو بایدنِ حقه‌باز گفته شد که "متاسفیم جو، تو داری از ترامپِ بزرگ می‌بازی و نمی‌توانی او را شکست بدهی، پس اخراجی».

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بامداد سه‌شنبه با بیان اینکه در حال رقابت با دو نامزد دموکرات است، گفت که این حزب تهدیدی برای دموکراسی است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: با پیروزی هریس آمریکا شکست می‌خورد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، بامداد سه‌شنبه بار دیگر به رقبای دموکرات خود در این انتخابات حمله کرد.

ترامپ در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «دموکرات‌ها اولین کودتا را در آمریکا به راه انداختند. به جو بایدنِ حقه‌باز گفته شد که «متاسفیم جو، تو داری از ترامپِ بزرگ می‌بازی و نمی‌توانی او را شکست بدهی، پس اخراجی».

وی با کمونیست خطاب کردن «کامالا هریس» معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، گفت: «بنابراین اکنون، برای اولین بار در تاریخ آمریکا، من باید دو نامزد را شکست دهم، که دومی یک مارکسیست چپ رادیکال، یعنی کامالا هریس است».

این سیاستمدار آمریکایی با استفاده از لقب کمونیستی «رفیق» برای هریس، ادامه داد: «این عادلانه نیست، شاید حتی بتوان آن را شکل دیگری از مداخله در انتخابات نامید. اما خبر خوب این است که او (هریس) راحت‌تر از جوِ متقلب شکست می‌خورد».

ترامپ با بیان اینکه دموکرات‌ها تهدیدی برای دموکراسی آمریکا هستند، دلیل ساده بودن شکست دادن هریس را اینگونه توضیح داد: «زیرا آمریکا هرگز به خود اجازه نخواهد داد که به یک کشور کمونیستی تبدیل شود».

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1240611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =