دانشجویان برای ثبت‌نام خوابگاه به سامانه دانشجویار مراجعه کنند

سرپرست خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در خوابگاه باید به سامانه دانشجویار مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، نظری، سرپرست خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام در خوابگاه باید به سامانه دانشجویار مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند.

وی با بیان اینکه حضور دانشجو برای تکمیل ثبت‌نام ضروری است، گفت: مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل عکس، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی دانشجو و والدین به همراه حضور الزامی سرپرست خانواده می‌باشد.

سرپرست خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تأکید کرد: این خوابگاه صرفاً مختص دانشجویان دختر بوده و در حال حاضر برای دانشجویان آقایان خوابگاه فراهم نیست.

نظری بیان داشت: ظرفیت خوابگاه با توجه به تعداد متقاضیان متغیر بوده و حداکثر پذیرش ۵۸۶ نفر است.

وی با اشاره به اینکه خوابگاه در ۴ طبقه و ۹۰ اتاق است، افزود: شهریه خوابگاه نیز با توجه‌ به ظرفیت هر اتاق و ترم جاری متفاوت است که از دو میلیون و دویست هزارتومان شروع می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهریه ترم مهر ۱۴۰۳ متعاقباً اعلام می‌گردد.

وی افزود: در هر اتاق تخت، کمد، موکت، روفرشی، جاکفشی و یخچال قرار داشته و همچنین اتو، لباسشویی، جاروبرقی، گاز و آب سردکن نیز در دسترس دانشجویان است.

سرپرست خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خاطر نشان کرد: خروج صبحگاهی از ساعت ۷ صبح و ورود از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱ می‌باشد و دانشجویان موظف هستند در ساعات اعلام شده در خوابگاه حضور داشته باشند.

وی یادآور: لازم به ذکر است این ساعات در هر ترم با توجه به ماهه جاری متغیر است و در صورت حضور والدین خروج در اوایل شب نیز مجاز است.

خبرنگار: فاطمه پروین

انتهای خبر/

کد خبر: 1240639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =