نقش ویژه ساحت زیستی بدنی در مدارس سما/ مدل اجرایی برای بهبود تربیت جسمانی دانش آموزان طراحی شود

اولین نشست تخصصی آموزش پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان مدارس سما استان تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،«اولین نشست تخصصی آموزش پایش سبک زندگی و سلامت کودکان و نوجوانان در مدارس سما» با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاداسلامی، علیرضا خوشدل معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، رسول اسکندری معاون امورمدارس استان تهران، مدیران و مربیان بهداشت و تربیت بدنی مدارس استان تهران و جمعی از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

محورهای اصلی این سمپوزیوم علمی شامل: موضوعات محوری سلامت، موضوعات مرتبط با بیماری ها و اختلالات جسمی، موضوعات مرتبط با شناخت (یادگیری، هوش و خلاقیت)، مشکلات روان شناختی و رفتاری کودکان و نوجوانان به خصوص دانش آموزان مدارس سما است.

نادی در اولین نشست تخصصی آموزشی "پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان مدارس سما" بر نقش ویژه ساحت زیستی بدنی در مدارس سما تاکید کرد.

وی با ابراز رضایتمندی از برگزاری این نشست، شروع این جریان را سرآغاز انجام فعالیت های محتوا دار بین علوم پزشکی و توسعه ساحت های زیستی بدنی در مدارس دانست و با تاکید بر اهمیت ساحت تربیت جسمانی در مدارس، بر جایگاه ویژه آن در مدارس سما اشاره کرد. نادی در ادامه با طرح چند مسئله در حوزه سلامت در مدارس، اساتید و متخصصان این حوزه را به طراحی مدل اجرایی برای بهبود تربیت جسمانی دانش آموزان در مدارس ترغیب نمود.

لازم به ذکر است محورهای اصلی این نشست شامل موضوعات محوری سلامت، موضوعات مرتبط با بیماری ها و اختلالات جسمی، موضوعات مرتبط با شناخت (یادگیری، هوش و خلاقیت)، مشکلات روان شناختی و رفتاری کودکان و نوجوانان بخصوص دانش آموزان مدارس سما می باشد.

کد خبر: 1241286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =